خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هشدار شرکت های آمریکایی به ترامپ در مورد خروج از پیمان پاریس

مدیران عامل شرکت های آمریکایی به ترامپ در مورد خروج از پیمان تغییرات آب وهوایی هشدار دادند.

هشدار شرکت های آمریکایی به ترامپ در مورد خروج از پیمان پاریس

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی ان ان، بیش از هزار نفر از مدیران عامل شرکت های متفاوت آمریکا در نامه ای سرگشاده به دونالد ترامپ ، مدیر جمهور این کشور از وی درخواست کرده اند از پیمان پاریس راجع به پدیده تغییرات آب وهوایی خارج نشود.
اندرو استیر، مدیر نهاد منابع جهانی در گفتگو با سی ان ان و در پاسخ به این پرسش که آیا دولت ترامپ در عکس العمل به اعتراض گسترده ی مردم تغییر موضع خواهد داد و از پیمان پاریس خارج نخواهد شد، گفت: هر دولتی که سر کار می آید نظر های خاص ی خود را دارد.
هم اکنون هم بعضی در بدنه دولت ترامپ بر این باروند که خروج آمریکا از توافق پاریس و دست کم گرفتن سیاست های زیست محیطی اقدامی احمقانه خواهد بود.
وی تظاهرات گسترده مردم را در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا نه تنها در عکس العمل به سیاست های ترامپ بلکه همگام با انقلابی واقعی دانست که در حال وقوع در مسیر انرژی های پاک تر و کم کردن میزان دی اکسید کربن در آینده است.
استیر با بیان اینکه بیش از هزار مدیرعامل شرکت های متفاوت آمریکا در نامه ای سرگشاده به ترامپ از وی درخواست کرده اند از توافق پاریس خارج نشود افزود: اتخاذ سیاست های براق تر باعث می شود بخش شخصی با اطمینان بیشتری پا به عرصه ی به کارگیری انرژی های پاک گذارد.
وی افزود: سرمایه گذاری در بکارگیری انرژی های پاک کم است زیرا مشاغل مطمئن نیستند در آینده میزان کربن اوج بهتر است یا کربن پائین تر. شواهد بسیاری در سی سال گذشته وجود دارد که نشان می دهد سیاست های زیست محیطی هوشمند و همگام با بازار به پیدایش فناوری های نو رهنمون شده است است و همین فناوری های نو هستند که رشد اقتصادی را به همراه خواهند داشت.
اندرو استیر خروج آمریکا را از پیمان پاریس بسیار زیانبار دانست و گفت: در صورتی که چنین اتفاقی بیافتد آمریکا برتری تکنولوژیکی خود را از دست خواهد داد و سرمایه گذاری رو به کم کردن می گذارد.

عبارات مهم : انرژی

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انرژی | سیاست | پاریس | آمریکا | دولت ترامپ | دونالد ترامپ | سرمایه گذاری | بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *