خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سوریه نماینده کشور عزیزمان ایران است / از تغییر راهبردی در سیاست خارجی آمریکا استقبال می کنیم ، نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل و بسیاری از کشورهای منطقه و دنیا از حمله به سوریه و تغییر راهبردی در سیاست خارجی آمریکا استقبال می کنند.

سوریه نماینده کشور عزیزمان ایران است / از تغییر راهبردی در سیاست خارجی آمریکا استقبال می کنیم ، نتانیاهو

به گزارش به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو پیش از دیدار با جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا در دفترش خاطرنشان کرد که اسرائیل تغییری عمده در مسیر سیاست آمریکا احساس می کند.
وی افزود: این تغییر در بیانات صریح متیس راجع به کشور عزیزمان ایران و بیانات صریح و جدی ترامپ و اقدام بسیار صحیح وی علیه استفاده از تسلیحات شیمیایی به وسیله سوریه که نماینده کشور عزیزمان ایران به شمار می آید، به وضوح دیده می شود.

عبارات مهم : نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد، این تغییر مورد استقبال دنیا و منطقه ماست و من فکر می کنم این تغییری خوشایند و راهبردی در رهبری آمریکا و سیاست آمریکاست.
نتانیاهو گفت: اسرائیل و آمریکا ارزش های یکسان و تهدیدهای مشترکی دارند. خطرات یکسان مشمول بر تهدیدهای دوجانبه شبه نظامیان اسلام گرا از جانب افراطیون شیعه تحت رهبری کشور عزیزمان ایران و افراطیون سنی تحت رهبری داعش است.
نتانیاهو خاطرنشان کرد، ما و آمریکا متعهد به خنثی کردن این خطرات و استفاده از وقت های مشترکی هستیم که به باعث منافع یکسان با بعضی همسایگان عربی اسرائیل به وجود می آید.
وی همچنین مدعی شد که اسرائیل و بسیاری از کشورهای منطقه و دنیا از حمله به سوریه و تغییر راهبردی در سیاست خارجی آمریکا که دونالد ترامپ مدیر جمهور این کشور طلایه دار آن است، استقبال می کنند.
انتهای پیام /

واژه های کلیدی: نتانیاهو | اسرائیل | آمریکا | سیاست | تغییر | ایران | بین الملل | نتانیاهو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *