خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 نمی شود

معاون اول پیشین مدیر جمهور آمریکا گفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 نمی شود.

بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 نمی شود

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از «سی بی اِس نیوز»، «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» مدیر جمهور دموکرات و پیشین آمریکا در یک صحبت در ایالت نیوهمپشایر به هم حزبی های خود اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت نخواهد کرد.

عبارات مهم : سیاسی
عدم میل به جو بایدن به مسابقه در عرصه انتخاباتی ۲۰۲۰ با یأس و اعتراض دموکراتهایی روبرو شد که امیدوار بودند وی در آینده ای نزدیک در این رقابتها شرکت نماید.

گفتنی است رهبرانی که نخستین دیدارهای سیاسی خود را در ایالت نیوهمپشایر برگزار می کنند، اغلب مورد توجه افکار عمومی آمریکا قرار گرفته و حدس و گمانهایی را در خصوص نامزدی احتمالی خود به اذهان متبادر می نمایند؛ زیرا ایالت نیوهمپشایر نخستین ایالت در آمریکا است که آرای خود را جهت انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری به صندوق می اندازد.

جو بایدن در ادامه صحبت خود از برنامه هایش جهت جمع آوری کمک مالی جهت فعالیت حزب دموکرات در سطوح متفاوت دولت، احیاء و اعاده آداب دانی در فرآیند سیاسی و متوازن سازی ایده آلیسم مترقی با تقاضاهای دموکراتیک در میان رأی دهندگان طبقه کارگر سخن گفت.

بایدن در این باره گفت: «می دانم که ما بطرز مأیوس کننده ای متفرق به نظر می رسیم. می دانم که به نحوه ناامید کننده ای در یک بازی فوت سیاسی گیر افتاده ایم و نمی توانیم بفهمیم که چگونه می توان از آن نجات یافت. من هر لحظه باور داشته ام زمانی که به عنوان آمریکای واحد عمل کنیم، ما قدرتمندترین هستیم».
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سیاسی | آمریکا | دموکرات | انتخابات | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | بین الملل | جو بایدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *