خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افزایش بی‌سابقه سطح حمایت آمریکایی‌ها از مهاجرت و تجارت آزاد

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد سطح حمایت شهروندان آمریکایی از مهاجرت و تجارت آزاد، رشد چشم‌گیری داشته است.

افزایش بی‌سابقه سطح حمایت آمریکایی‌ها از مهاجرت و تجارت آزاد

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان، به نقل از وب سایت وال استریت ژورنال، نتیجه های یک نظرسنجی جدید نشان می دهد حمایت آمریکایی ها از مهاجرت و تجارت آزاد تا سطح بی سابقه ای زیاد کردن یافته است. این در حالی است که تنها 3 ماه از قدرت گرفتن مدیر جمهوری در آمریکا که تعهد کرده است مهاجرت و تجارت آزاد را محدود خواهد کرد، می گذرد.
با این حال، همچنان مشخص نیست آیا حمایت از این دو عنوان در سطح کنونی باقی خواهد ماند یا خیر. همچنین، روشن نیست آیا زیاد کردن این سطح حمایت، در میان دموکرات ها و مستقل ها و در عکس العمل به سیاست های دونالد ترامپ – مدیر جمهور آمریکا – بوده است یا خیر.

عبارات مهم : تجارت

نظرسنجی یکسان ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال نشان می دهد از هر 10 آمریکایی، 6 نفر اعلام کرده اند منافع مهاجرت از مضرات آن زیاد است. این رقم، زیاد کردن 6 درصدی حمایت آمریکایی ها از مهاجرت را نسبت به نظرسنجی ماه سپتامبر 2016 نشان می دهد.
نتایج این نظرسنجی بالاترین سطح حمایت از مهاجرت را از سال 2005 نشان می دهد. دونالد ترامپ از قانون گذاران آمریکایی درخواست کرده است جهت ساخت دیواری در مرز آمریکا و مکزیک، بودجه تخصیص داده شده است دهند. وی همچنین دو فرمان اجرایی جهت محدود کردن ورود مهاجران به آمریکا صادر کرده است که هردو در دادگاه های فدرال آمریکا لغو شده است اند.
سطح حمایت از تجارت آزاد نیز زیاد کردن یافته است. نتیجه های این نظرسنجی جدید نشان می دهد 57 درصد آمریکایی ها اعلام کرده اند تجارت آزاد جهت کشورشان بافایده خواهد بود. در این میان، 37 درصد نیز با این مسئله مخالفت کرده اند. این رقم نیز زیاد کردن حمایت از تجارت آزاد را نسبت به آخرین نظرسنجی که در ماه ژوئیه سال 2016 انجام شده است بود نشان می دهد.
دونالد ترامپ مخالف سرسخت مسئله تجارت آزاد است. وی تعهد کرده است توافق های چندجانبه تجاری را لغو کند و در عوض، با هر کشور به صورت جداگانه توافقی به امضا برساند.
نظرسنجی ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال به صورت تلفنی و در بازه زمانی 17 تا 20 آوریل انجام شد. 900 آمریکایی بزرگسال در این نظرسنجی شرکت کرده اند. حاشیه خطای این نظرسنجی 3.27 درصد اعلام شده است است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تجارت | آمریکا | مهاجرت | آمریکایی | دونالد ترامپ | بین الملل | نظرسنجی | آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *