خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعلام آمادگی شرکت ملل جهت میانجیگری در بحران ونزوئلا

کمیسرعالی‌ حقوق بشر شرکت ملل جهت میانجیگری جهت حل بحران سیاسی ونزوئلا اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی شرکت ملل جهت میانجیگری در بحران ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری افه، «زید رعد الحسین» کمیسرعالی حقوق بشرسازمان ملل روزدوشنبه در مورد احتمال ارائه پیشنهاد به ونزوئلا جهت میانجیگری در بحران کنونی این کشور گفت: اگر دولت ونزوئلا با این امر موافقت کند، ارگان وی نیز از میانجیگری دفاع خواهد کرد.
رعد الحسین افزود: سرکوب صدای مخالفان که دولت ونزوئلا به عنوان راه کار خود گزینش کرده، بحران ها در خیابان ها یا دلایل اعتراضات را حل نخواهدکرد.

عبارات مهم : ونزوئلا
البته شرکت کشورهای آمریکایی، در گذشته تلاش داشت به عنوان میانجی وارد عمل شده است و این نقش را اعمال کند ولی رابطه این شرکت با دولت مادورو در ماه های اخیر به شدت وخیم شده است است.

رعد الحسین تصریح کرد که دلواپس کننده ترین عنصرهای وضعیتی که ونزوئلا در آن به سر می برد، زیاد کردن خشونت ها، کارها گروه های مسلح طرفدار دولت و گسترش عدم اعتماد در دولت و قوه قضاییه هستند.
وی که به بررسی دلواپس کننده ترین اوضاع های حقوق بشر در دنیا می پرداخت، افزود :به نظر ما، تهدیدهای جدایی از شرکت کشورهای آمریکایی یک استراتژی جهت بازگرداندن ثبات و صلح نیست.
به رغم اینکه ارگانی که رعد الحسین مسئولیت آن را بر عهده دارد، چندین بار از دولت ونزوئلا خواست که جهت کارشناسان حقوق بشر روادید صادر کندتا آنها به طور مستقیم، اوضاع حقوق بشر در ونزوئلا را ارزیابی کنند، این ارگان ، هیچ دسترسی مستقیمی به ونزوئلا ندارد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ونزوئلا | آمریکایی | بین الملل | ونزوئلا | بحران سیاسی | سازمان ملل | میانجیگری | کمیسر عالی حقوق بشر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *