خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه خاص پارس و دانشگاه علمی کاربردی منعقد شد‌

مدیرعامل منطقه خاص اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: در جهت توسعه همکاری با دانشگاه علمی کاربردی در منطقه پارس جنوبی، با حضور مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی تفا

تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه خاص پارس و دانشگاه علمی کاربردی منعقد شد‌

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی یوسفی بعدازظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه جامع علمی کاربردی و شرکت منطقه خاص اقتصادی انرژی پارس با اشاره به افتتاح بزرگترین طرح سرمایه گذاری صنعت کشور با حضور مدیر جمهور در منطقه خاص پارس اظهار داشت: این هفته با حضور مدیر جمهور شش فاز استاندارد پارس جنوبی و چهار طرح پتروشیمی در این منطقه افتتاح شد.
وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این طرح ها 20 میلیارد دلار است تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری معادل یک پنجم کل حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در پارس جنوبی است.

عبارات مهم : صنایع پتروشیمی

مدیرعامل شرکت منطقه خاص اقتصادی انرژی پارس از زیاد کردن افتتاح فازهای پارس جنوبی در دولت یازدهم خبرداد و افزود: تا قبل از سال 92در مجموع 10 فاز در پارس جنوبی به بهره برداری کامل رسیده بود که در دوره فعالیت دولت یازدهم تاکنون 11 فاز استاندارد به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه میزان برداشت گاز کشور عزیزمان ایران از میدان یکسان پارس جنوبی روزانه به 575 میلیون مترمکعب رسیده، تاکید کرد: با تلاش صورت گرفته، خواسته مردم کشور عزیزمان ایران مبنی بر برابری برداشت گاز کشور عزیزمان ایران و قطر از این میدان یکسان محقق شده است است.
یوسفی از افتتاح چهار پروژه در حوزه صنایع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی خبرداد و تصریح کرد: علاوه بر افتتاح پروژه های صنایع پتروشیمی، افتتاح طرح برداشت از لایه نفتی یکی از موفقیت های مهم در پارس جنوبی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای 28 فاز استاندارد پالایشگاه گاز و 30 مجتمع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی تدوین شده است افزود: تلاش می شود که با توسعه آموزش های مهارتی مناسب، زمینه اصلاح اشتغال پایدار در منطقه را فراهم سازیم.
مدیرعامل شرکت منطقه خاص اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اینکه مدیر جمهور چهار بار به منطقه پارس جنوبی سفر کرده است گفت: در هر چهار باری که مدیر جمهور به منطقه سفر کرده تاکید خاص ای بر اشتغال نیروهای بومی در این صنایع داشته و تلاش می شود زمینه تحقق مصوبه دولت مبنی بر اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی را در این منطقه فراهم شود که این مهم فقط با توسعه آموزش های مهارتی میسر است.
وی با اشاره به ظرفیت های آموزشی در منطقه خاص پارس، گفت: دانشگاه علمی کاربردی عسلویه دارای ظرفیت بالایی در زمینه آموزش است که حمایت خاص ای از این دانشگاه می شود و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز علمی و کاربردی کشور دارای سه هزار و 840 دانشجو است.
یوسفی با تاکید بر توجه به آموزش های مهارتی و طراحی سرفصل های رشته های تحصیلی بر اساس نیاز صنایع خاطر نشان کرد:ارائه آموزش های مورد نیاز صنایع منطقه می تواند نقش مهمی در اصلاح اوضاع اشتغال و به خاص اشتغال نیروهای بومی داشته باشد که باید سرفصل های رشته های تحصیلی بر اساس نیاز صنایع طراحی شود.

انتهای پیام /پ

واژه های کلیدی: صنایع پتروشیمی | سرمایه گذاری | آموزشی | اشتغال | آموزش | تفاهم‌نامه همکاری | منطقه خاص پارس | دانشگاه علمی کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *