خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رقابت به معنی مخالفت نیست ، اولین برنامه 100 روزه ام کارورزی جوانان است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین کاری که می خواهم در برنامه 100 روزه نهایی شود کارورزی جوانان با نام مخفف کاج است.

رقابت به معنی مخالفت نیست ، اولین برنامه 100 روزه ام کارورزی جوانان است

به گزارش خبرنگار انتخابات کلوب خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مدیر جمهور و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در معاونت سیمای شرکت صدا و سیما در جمع خبرنگاران راجع به برنامه 100 روزه اظهار داشت: همان گونه که قبلا گفتم یک برنامه 4ساله به صورت کتاب آماده شده است که مشخص می کند دولت دوازدهم چه می خواهد انجام دهد.
وی افزود: یک برنامه کوتاه مدت هم مانند گذشته آماده شده است است. نخستین کاری که می خواهم در برنامه 100 روزه نهایی شود کارورزی جوانان با نام مخفف کاج است. این برنامه در بهمن 95 اعلام شد و در حال طرح ریزی اجرایی شدن آن هستم.
روحانی تصریح کرد: نخستین اقدام در دولت دوازدهم طرح کارورزی است به صورتی که جوانان مراجعه می کنند و آموزش می بینند و همزمان در بنگاه ها مشغول می شوند. کار دومی که در صورت اول انجام میشود ایجاد یک نهاد ملی جهت اعتبار اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی است.

عبارات مهم : برنامه

نامزد دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام مشکلاتی که ما با آن برخوردیم به خاطر این بوده یک هیئت مدیره در مورد حقوقش تصمیم می گرفت که ما قصد داریم با ارائه طرحی آن را درست و براق سازی کنیم. من امیدوارم در همان نخستین قدم ها جهت معیشت مردم برداشته شود.
روحانی با اشاره به اینکه در ابتدای سال 96 گام های خوبی برداشته شده است و مردم از همان شروع احساس خواهند کرد که تغییر صورت گرفته است، گفت: هنوز با حد مطلوب فاصله داریم و باید مردم را پای کار بیاریم و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی وقت ایجاد کنیم.
رئیس جمهور در مورد استفاده از رقبا جهت حضور در کابینه آینده خود گفت: من از همان ابتدا از همه خواستم که در کابینه حضور داشته باشند و هر فرد شایسته باید حضور داشته باشد. مسابقه به معنی مخالفت نیست.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه | جوانان | انتخابات | حسن روحانی | انتخابات ریاست جمهوری | حسن روحانی | اخبار انتخابات | انتخابات 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *