خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اولویت بنده تغییر در اوضاع دریافت یارانه بگیرانی است که از طبقات پایین جامعه هستند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقداماتی که در ابتدا می توان انجام داد تغییر در اوضاع دریافت یارانه بگیرانی است که از طبقات پایین جامعه هستند.

اولویت بنده تغییر در اوضاع دریافت یارانه بگیرانی است که از طبقات پایین جامعه هستند

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات کلوب خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه حضورش در شرکت صدا و سیما جهت حضور در برنامه گفتگوی خاص خبری در جمع خبرنگاران گفت: وعده هایی که بشود به آن عملکرد خواست مردم است مردم عزیز ما حق دارند که بعضی مواقع با بعضی از سخنان با دید تردید نگاه کنند و بگویند کسانی وعده دادند و به وعده خود عمل نکردند.
وی افزود: اکنون به نظر می رسد باید با مردم با صراحت سخن گفت و وعده های عملی شدنی را به مردم گفت و در این وعده ها باید به سیاست های کشور و قانون توجه کرد من امروز در عین شگفتی دیدم که بعضی از مردها و بعضی از نوشته ها حکایت از آن دارد که در اصلاح دادن وضع مسکن تردید کرده اند و این که در دولتی بتوان صورت میلیونی شغل ایجاد کرد تردید کردند ولی بنده عرض می کنم که برنامه ششم توسعه یکی از بندهای آن به صورت صریح بیان می کند که تغییر اوضاع از 12 درصد بیکاری به 8 درصد از اهداف آن است.

عبارات مهم : تغییر

رئیسی تصریح کرد: آیا ممکن است این تغییر جز با ایجاد اشتغال عملی شود یعنی امکان ندارد در کشور بدون یک تحرک انقلابی و یک مدیریت جهادی جهت خاتمه دادن به مسئله بیکاری اقدام کرد و این مسئله یک عنوان آرمانی نیست.
وی با بیان اینکه کشور ما یک کشور ثروتمند است گفت: کشور ما یک نیروی متراکم انسانی دارد و دارای فرهیختگان و دانش آموختگان بسیاری است مگر ممکن است جهت کشوری که از تنگناهای بسیاری عبور کرده نتواند بحران بیکاری را حل کند. من اعتقاد دارم حتما این کشور قادر است با توجه به دستهای توانای خود مردم و نه با نگاه به بیرون مسائل خود را برطرف کند.
حجت الاسلام رئیسی در مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه به درون کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: به نظر می رسد نگاه به توانایی های ملی و نگاه به ظرفیت های بسیار بزرگ کشور می تواند اقتصادی کاملا درون زا و برون گرا داشته باشد به این معنا ما از تجربیات کشورهای دیگر حتما بینداریم و منتظر نخواهیم ماند که بسیاری از مشکلاتمان معطل بماند و کشور را معطل کنیم.
وی افزود: ما معطل نخواهیم ماند که آنها مشکلاتمان را حل کنند حتی آب خوردن را محتاج آنها باشیم من اعتقاد دارم این نگاه، نگاه خطایی است و حتما می توان با تجربه ای که بسیاری از ملت ها دارند و تجربیات سی و چند ساله و بسیاری از ظرفیت های کشور و نگاه به داشته های خودمان گره ها را در کشور باز کنیم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد نخستین اقدامش در صورت پیروزی در انتخابات گفت: عمل به وعده ها به نظر من از نخستین اقداماتی از که ان شالله در جهت آن اقدام خواهیم کرد به نظر می رسد آنچه که مردم را زحمت می دهد مسئله فقر است و ما در قانون هدفمند کردن یارانه ها می توانیم اوضاع را طوری قرار دهیم که دهک های پایین جامعه را به صورتی که زمانبر نباشد یک تغییر جدی در معیشتشان ایجاد کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: معنای این حرف این است که دهک های اول و دوم و سوم یعنی در واقع دهک های پایین که مورد توجه است را می توان از این میزان دریافتی 45 هزار تومان تغییر داد و میزان دریافتی یارانه ها را تا دو یا سه برابر زیاد کردن داد تا حداقل وضع فعلی فقرا تا حدودی اصلاح پیدا کند تا نوبت به توانمند سازی آنها برسد که ممکن است زمانبر باشد.
رئیسی در آخر تصریح کرد: اقداماتی که در ابتدا می توان انجام داد تغییر در اوضاع دریافت یارانه بگیرانی است که از طبقات پایین جامعه هستند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تغییر | یارانه | انتخابات | دریافت یارانه | خبرنگاران جوان | انتخابات ریاست جمهوری | باشگاه خبرنگاران جوان | رئیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *