خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارخانه کروز بدون کمک‌های دولتی نمی تواند به تولید بازگردد

عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز گفت:یک هفته بعد از به آتش کشیده شدن این کارخانه امیدواریم با عملی شدن وعده‌های دولت تولید را مانند گذشته از سر بگیریم.

کارخانه کروز بدون کمک‌های دولتی نمی تواند به تولید بازگردد

حمیدرضا صمدی عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان،گفت:در یک هفته گذشته ،پس از آتش سوزی این شرکت قطعه سازی که تامین کننده قطعات شرکت های بزرگ خودروسازی کشور است،تمام تلاش خود را جهت بازگشت خط تولید به حالت اولیه صورت داده ایم.

عبارات مهم : خودروسازان
وی در ادامه افزود:هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده به این شرکت نداریم ولی با توجه به اینکه بیمه بوده ایم و قول های مساعدی که خودروسازان و دولت داده اند ،امیدواریم به زودی دوباره روی پا خود بایستیم.

عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز همچنین اعلام کرد:در حال حاصر شرکت های دیگر قطعه سازی کشور در حال تامین قطعاتی هستند که قبلا کروز جهت خودروسازان تولید می کرده و ما تلاش داریم تا 6 هفته آینده دوباره توان خود را جهت ساخت کامل محصولاتمان به کار ببندیم.

صمدی در پاسخ به این پرسش که آیا کیفیت قطعات تولیدی دیگر قطعه سازان با شرکت شما برابر است،بیان کرد:بطور حتم کیفیت این قطعات با قطعات ساخت کروز یکسان نیست و به همین علت ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه زودتر به تناوب تولید بازگردیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خودروسازان | قطعات | آتش گرفتن کروز | قطعه ساز خودرو | دولت | وزارت صنایع |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *