خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قاچاق خاک کشور عزیزمان ایران غیر قانونی است ، خاک کشور عزیزمان ایران در کشورهای بیگانه

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بر اساس قانون لایحه دولت و تلاشی که مجلس شورای اسلامی صورت داد در کارگروه منابع طبیعی هرگونه انتقال خاک به خا

قاچاق خاک کشور عزیزمان ایران غیر قانونی است ، خاک کشور عزیزمان ایران در کشورهای بیگانه

شمس الله شریعت نژاد، عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس قانون لایحه دولت و تلاشی که مجلس شورای اسلامی صورت داد در کارگروه منابع طبیعی هرگونه انتقال خاک به خارج از کشور غیرقانونی است و در صورت مشاهده تخلف، باید برخورد جدی صورت گیرد.
وی با اشاره به صحبت های مدیر شرکت حفاظت از محیط زیست در مورد قاچاق خاک، بیان کرد: اگر ابتکار مدرک مستندی دارد، بهتر است به جای ارائه به رسانه ها به مجلس شورای اسلامی و مقامات مسئول مراجعه و انتقال یافته کند و گزارش مستندی ارائه دهد تا به صورت قانونی با این پدیده برخورد شود.

عبارات مهم : طبیعی

شریعت نژاد با تأکید بر اینکه قاچاق خاک ضربه مهلکی به کشاورزی و باغداری در کشور وارد می کند، اظهار داشت: عواقب نامطلوب این پدیده در آینده مشخص می شود و در صورت از دست دادن مواد اولیه و آلی خاک، دیگر منابعی جهت تأمین محصولات کشور باقی نخواهد ماند.
وی تأکید کرد: هنوز مدرک رسمی و مستندی در مورد قاچاق خاک دریافت نکرده ایم ولی در صورت اثبات قانونی این قضیه، ستاد مبارزه با قاچاق موظف است که برخورد جدی داشته باشد.
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت : بر اساس قانون اساسی در صورتیکه خاک از هرنقطه ای جهت استفاده در گلخانه ها و چمنزارها به نقطه دیگری در داخل انتقال یافته شود، قاچاق محسوب نمی شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: طبیعی | منابع | انتقال | برخورد | قانونی | کشاورزی | مبارزه با قاچاق | مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *