خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیمه ملوانان شناورهای سنتی یکی از مسائل مهم صنعت حمل و نقل دریایی

سعیدنژاد گفت: در حال حاضر ملوانان و نیروی انسانی که در شناورهای متفرقه کار می‌کنند، تحت پوشش بیمه نیستند.

بیمه ملوانان شناورهای سنتی یکی از مسائل مهم صنعت حمل و نقل دریایی

به گزارش گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان، محمد سعیدنژاد مدیرعامل شرکت بنادر و دریانوردی، توسعه محور شرق، فعال کردن بنادر کوچک، زیاد کردن سطح مسابقه پذیری بنادر بزرگ، رونق ترانشیپ بین بنادر داخلی، ورود مستقیم کالا به بنادر و توسعه گردشگری دریایی را از مهمترین برنامه های شرکت بنادر و دریانوردی در امسال برشمرد.

عبارات مهم : گردشگری
وی افزود: برجام تاثیر مستقیمی بر حمل و نقل دریایی داشت، به طوری که روند تجاری کشور از واردات به جریان واردات و صادرات تبدیل و تراز صادرات کشورمان نیز مثبت شد.

سعیدنژاد بیان کرد: در سال گذشته سیاست های اقتصاد مقاومتی مطرح شد که به معنی مقاوم سازی اقتصاد در برابر حوادث بیرونی است در امسال نیز بحث اقتصاد مقاومتی با رویکرد کارآفرین مطرح است.

مدیرعامل شرکت بنادر و دریانوردی با اشاره به اعمال تخفیف ۵۰ درصدی هزینه های بندری و حقوق و عوارض گمرکی جهت رونق ترانشیب کالا بین بنادر داخلی گفت: رونق ترانشیپ بین بنادر داخلی، ورود مستقیم کالا به بنادر و توسعه گردشگری دریایی از دیگر برنامه های شرکت بنادر و دریانوردی در امسال است.

سعیدنژاد ادامه داد: در جهت رونق سفرهای دریایی و توسعه گردشگری دریایی، باید خرید کشتی های کروز، ایجاد و معرفی جاذبه های گردشگری به خاص در جزایر هنگام، لارک، هرمز و … مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: اگرچه شرکت بنادر و دریانوردی طراح و تسهیل کننده این کارها است، ولی اجرای آنها بدون حضور و سرمایه گذاری بخش شخصی امکان پذیر نیست.

وی یکی از مسائل پیش روی صنعت حمل و نقل دریایی را بیمه ملوانان شناورهای سنتی دانست و گفت: در حال حاضر ملوانان و نیروی انسانی که در شناورهای متفرقه کار می کنند، تحت پوشش بیمه نیستند.

سعیدنژاد، تصریح کرد: در گذشته این مسئله در حمل و نقل بزرگراه ای هم وجود داشت که در آن وقت با استفاده از بارنامه صادر شده است حق بیمه کسر و به حساب تامین اجتماعی واریز و به این ترتیب مسئله بیمه در این بخش حل شد.

وی با بیان اینکه باید زمینه تحت پوشش قرار داده شد ملوانان فراهم شود، افزود: می توانیم از این روش در صنعت حمل و نقل دریایی نیز استفاده کنیم تا همه ملوانان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گردشگری | اقتصادی | دریایی | اقتصاد | بیمه ملوانان شناورهای سنتی | اخبار اقتصادی | مشکلات صنعت حمل و نقل دریایی | اقتصاد مقاومتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *