خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چک های صادره گارانتی اجرایی ندارد ، آوار چک های برگشتی بر سر بازار چرم

رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی گفت: رکود بازار همچنان ادامه دارد و از طرفی هم به میزان چک‌های برگشتی صادر شده است از سوی افراد به صورت روز شمار ا

چک های صادره گارانتی اجرایی ندارد ، آوار چک های برگشتی بر سر بازار چرم

سعید حیاتی رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان،در خصوص کم کردن نقدینگی اکثر تولیدکنندگان در این بخش اظهار داشت: رکود بازار همچنان با تمام قوا ادامه دارد و از طرفی هم به میزان چک های برگشتی صادر شده است از سوی افراد به صورت روز شمار افزوده می شود و هیچکس پاسخگوی این افراد نیست.
وی با اشاره به اینکه در زیاد نقاط دنیا بانک ها ضامن چک های افراد بوده و درصورت عدم وصول بانک ها مبلغ چک را پرداخت خواهند کرد، ادامه داد: بخش زیادی از مبالغ چک ها از ۵ میلیون تومان کم تر بوده به همین جهت عموم افراد جهت دریافت حکم جلب شخص مورد نظر با مسئله مواجه می شوند.

عبارات مهم : طبیعی

رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی با اشاره به کمبود دستگاه کافی و مناسب در بخش فرآوری چرم افزود: کشور از مواد اولیه ی مناسبی جهت تولید چرم برخوردار است و در این سال ها پوست مورد نیاز جهت تولید از خارج و به وسیله شرکت های خارجی جهت تولید کیف و کفش فرآوری و وارد کشور شده است است.
وی در ادامه افزود:در صورت حمایت دولت از بخش شخصی و بعضی تولیدکنندگانی که برنامه ای جهت واردات این دستگاه ها را در دستور کار دارند، شرایط جهت تولید کالایی با کیفیت جهت تامین بازار و مسابقه با همتای خارجی فراهم خواهد شد.
حیاتی با توجه به تاثیر مستقیم و مخرب سود های نجومی تسهیلات بانکی بر بخش بازار مولد تصریح کرد: سود های بالای تسهیلات بانکی رغبت را از تولیدکننده سلب کرده است.
وی همچنین بیان کرد: کارها اندکی در جهت توسعه و گسترش بخش تولید چرم طبیعی انجام شده است و با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی کارآفرین نیاز به استراتژی و برنامه ای مدون و جدی جهت پیشبرد این نشانه داریم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: طبیعی | خارجی | بازار | قیمت | چک برگشتی | بازار | رکود | کسادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *