خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت افغانستان در مبارزه با فساد پیش رفت داشته است / یوناما

یوناما می‌گوید با وجود چالش‌های فراوانی که سد راه حکومت افغانستان وجود دارد، مقام‌های حکومت پیش‌رفت‌هایی را در زمینۀ مبارزه با فساد داشته‌اند.

دولت افغانستان در مبارزه با فساد پیش رفت داشته است / یوناما

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان کلوب خبرنگاران جوان، یوناما می گوید حکومت افغانستان در مبارزه با فساد پیشرفت هایی داشته است و این پیشرفت ها در گزارش جدیدش تحت عنوان مبارزه با فساد در افغانستان میدان نبرد دیگر به نشر سپرد، برجسته ساخته است.

عبارات مهم : بین الملل
یوناما می گوید این گزارش پیش از نشر به وزارت منزل ها و ارگان های قضایی افغانستان جهت دریافت نظر و تاییدشان فرستاده شده است بود و نشان می دهد که فساد همه عرصه های زندگی را در افغانستان و اعتماد مردم را به ادارات دولتی متاثر ساخته و مانع تلاش جهت آوردن صلح و رفاه در کشور است.

تادامیچی یامامتو، فرستاده خاص شرکت ملل متحد در افغانستان با استقبال از پیش رفت ها در این زمینه می گوید به خاطر آیند افغانستان، به معضل فساد باید رسیده گی و این پدیده محو گردد.

یوناما مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد را که یک سال قبل از سوی رییس جمهور ایجاد گردید، یکی از اجزای مهم مبارزه با فساد عنوان می کند.

این مرکز تا کنون چندین نفر از مقام های ارشد پیشین و کنونی حکومت را در پیوند به فساد مورد پی گرد قرار داده است.

در گزارش یوناما آمده است که علاوه بر پیش رفت های مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری در زمینۀ تحقیق، تعقیب و فیصلۀ قضایا، افغانستان پیش رفت هایی در زمینۀ اعادۀ اداره ارایه خدمات اساسی و مالی عامه نیز داشته است.

تادامیچی یامامتو می گوید این گزارش یاددهانی روشنی است که مبارزه با فساد در کوتاه مدت نمی تواند برنده شود و این مبارزه به تعهد پایدار از سوی دولت و مردم و حمایت کامل جامعۀ بین الملل نیاز دارد.

این گزارش در حالی ست که افغانستان در چندسال گذشته همواره یکی از سه کشور فاسد دنیا بود ولی سال گذشته شرکت شفافیت بین الملل گزارشی را نشر کرد که افزایش هشت پله ای افغانستان را نشان می داد.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

دولت افغانستان در مبارزه با فساد پیش رفت داشته است / یوناما

واژه های کلیدی: بین الملل | افغانستان | افغانستان | یوناما | دولت افغانستان | مبارزه با فساد | حوزه افغانستان | باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *