خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همایش فرهنگی آموزشی یاوران راه ایمن در کاشان برگزار می شود

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای استان اصفهان از برگزاری همایش فرهنگی آموزشی یاوران راه ایمن در 14 اردبیهشت جاری در شهرستان کاشان خبرداد.

همایش فرهنگی آموزشی یاوران راه ایمن در کاشان برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صفا تاج روز یکشنبه در دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه عامل حدود 80 درصد تصادف های بزرگراه ای کشور، نیروی انسانی است، اظهار کرد: این همایش با نشانه ارتقا سطح آگاهی شهروندان و احترام و رعایت به قوانین رانندگی برگزار می شود.

عبارات مهم : رانندگی
علیرضا تاج صفا افزود: این همایش تاکنون در شهرهای اصفهان، مبارکه و نجف آباد برگزار شده است است.

وی خاطرنشان کرد: مخاطبان مهم این همایش صاحبان قلم و ائمه جمعه و جماعت، مدیران و مدیر انجن و اولیا و مربیان مدرسه هاهستند تا بتوانند آموزش های ارائه شده است در همایش را جهت کم کردن تلفات رانندگی به شهروندان ارائه بدهند.

وی با بیان این که بزرگراه ها و خودروها پس از نیروی انسانی عوامل دیگر تصادف های بزرگراه ای هستند، افزود: بر اساس آمارها هر 31 دقیقه جان یک انسان در بزرگراه های کشور از بین می رود که بسیار دلواپس کننده است.

صفاتاج، ارائه آموزش در کم کردن تصادف های بزرگراه ای را بسیار مهم بیان کرد و گفت: 28 هزار و 500 نفر در سال 84 در تصادفهای کشور کشته شده است اند که این رقم در سال 94 به 16 هزار نفر کم کردن یافته است.

وی یادآور شد: عمر میانگین این جان باختگان بین 20 تا 50 سال و جزو نیروی فعال و پویا و کسانی که وجودشان جهت جامعه بافایده و هم هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای استان اصفهان یادآور شد: این استان به لحاظ اینکه در مرکز کشور واقع شده است و با عبور محوهای مهم از آن جدب کننده سفرها و توزیع کننده مجدد آنهاست دارای حجم رفت و آمد خودروها در زیاد محورهاست و به همین علت نسبت به سایر استان های دیگر خطرپذیر است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: رانندگی | بزرگراه | اصفهان | همایش | تصادف | اصفهان | برگزاری همایش فرهنگی آموزشی یاوران راه ایمن | در کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *