خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مهلت 3 ماهه جهت استفاده شهروندان از بسته تشویقی عوارض ماشین

با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، شهروندان تا آخر خرداد ماه امسال وقت دارند که با مراجعه به یکی از مناطق 15 گانه از بسته تشویقی عوارض ماشین بهره مند

مهلت 3 ماهه جهت استفاده شهروندان از بسته تشویقی عوارض ماشین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اظهارکرد: کسانی که عوارض را به موقع پرداخت می کنند، می توانند با 10 درصد عوارض ماشین خود، هدیه شارژ اصفهان کارت دریافت کنند.

عبارات مهم : شهر اصفهان
نادر آخوندی افزود: با توجه به اینکه عدم پرداخت به موقع عوارض ماشین مشمول جریمه 2 درصدی ماهانه می شود، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، پس از مراجعه شهروندان به شهرداری جهت پرداخت عوارض خودرو، میزان جریمه تاخیر پرداخت عوارض آنها محاسبه و در اصفهان کارت آنها شارژ می شود.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند از خدمات این کارت در اتوبوس، قطارشهری، پارکینگ ها ، مراکز تفریحی و سایر مراکزی که در شهر اصفهان به اصفهان کارت مجهز شده است است، استفاده کنند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان افزود: اصفهان کارت بستگی به میزان جریمه عدم پرداخت عوارض شارژ می شود، به عنوان مثال جهت خودرویی که دو سال عوارض آن پرداخت نشده، پس از پرداخت اصل مبلغ عوارض و میزان جرایم، 10 هزار تومان جریمه صادر شده است که به همین میزان اصفهان کارت راننده شارژ می شود و اگر مراجعه کننده اصفهان کارت نداشته باشند، یک اصفهان کارت جهت او صادر و سپس مبلغ مورد نظر شارژ می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه مردمی 137 شهرداری اصفهان، اطلاعات بیشتری در رابطه با بسته تشویقی عوارض ماشین دریافت کنند.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: شهر اصفهان | شهرداری | اصفهان | ماشین | اصفهان | پرداخت عوارض | بسته تشویقی عوارض خودرو |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *