خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحویل 6750 تن گندم تولیدی اردستان به سیلوهای استان اصفهان

معاون فرماندار اردستان از تحویل 6 هزار و 750 تن گندم مازاد بر مصرف این شهرستان به سیلوهای استان اصفهان در سال 95 خبر داد.

تحویل 6750 تن گندم تولیدی اردستان به سیلوهای استان اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد تقی کیانی عصر امروز در جلسه کمیسیون آرد و نان اردستان افزود: با تلاش کشاورزان و حمایت جهاد کشاورزی در سال 95 این شهرستان توانست علاوه بر تولید جو و دیگر محصول های کشاورزی مازاد گندم مصرفی خود را تحویل سیلوهای استان اصفهان دهد.

عبارات مهم : کشاورزی
وی گفت: در سال 95 کمیسیون آرد و نان شهرستان با تشکیل 5 جلسه و تصویب 42 مصوبه، 27 مصوبه را اجرایی کرده و 15 مصوبه را در حال پیگیری و اقدام دارد.

معاون فرماندار اردستان افزود: در سال گذشته 540 مورد بازرسی از نانوایی ها به عمل آمد و 32 مورد تخلف گران فروشی و کم فروشی گزارش و با متخلفان برخورد قانونی شده است.

محمد تقی کیانی از کاهش سهمیه آرد ماهیانه شهرستان نیز خبر داد و افزود: با توجه به بالا بودن سرانه آرد شهرستان، ماهیانه هزار و 500 کیسه آرد کاهش یافته سهمیه از 9هزار کیسه به 7هزار و 500 کیسه تقلیل یافته که لزوم صرفه جویی در مصرف آرد را هرچه بیشتر می طلبد.

وی گفت: شهرستان اردستان تعداد 44 نانوایی دارای سهمیه آرد دولتی و بالغ بر 40 نانوایی آزاد پز و خشکه پز دارد که نان مصرفی اهالی شهرستان و مسافران را تامین می کند.
مدیرجهاد کشاورزی اردستان نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته در 5 هزار و 870 هکتار از زمین های زیر کشت گندم و جو عملیات مبارزه برعلیه آفت سن صورت گرفته است.
علی اکبر صالح افزود: این عملیات در چهار هزار و بیست هکتار زمین زیر کشت گندم و هزار و 850 هکتار زمین زیرکشت جو انجام شده است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: کشاورزی | اصفهان | اصفهان | تحویل گندم | تولیدی اردستان | سیلوهای استان اصفهان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *