خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اصفهان قطب صنعت کشور است

نایب مدیر صنف لوازم یدکی استان اصفهان گفت: اصفهان قطب صنعت کشور است از همین رو، قطعات ماشین با عالی ترین کیفیت و کمترین قیمت در این استان تولید می‌شود.

اصفهان قطب صنعت کشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا آقاباباگلی عصر امروز در افتتاحیه نمایشگاه لوازم و قطعات اتومبیل اصفهان با اشاره به ویژگی های این نمایشگاه اظهار کرد: اصفهان قطب صنعت کشور است از همین رو، قطعات ماشین با عالی ترین کیفیت و کمترین قیمت در این استان تولید می شود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه قطعات خودروی اصفهان یکی از مطرح ترین نمایشگاه های این صنعت است و علت آن نیز خوش درخشیدن تولیدکنندگان اصفهانی در این صنعت است.

نایب مدیر صنف لوازم یدکی استان اصفهان تصریح کرد: در طول سال های اخیر معضل قاچاق در کشورهای چین و ترکیه، عرصه را جهت تولیدکنندگان قطعه تنگ کرده و اوضاع اقتصادی کشور نیز موجب شده است تا مشکلاتی بر سر راه تولید ایجاد شود.

آقاباباگلی همچنین ابراز داشت: صنعت قطعه اصفهان، عیار خود را در وقت و جنگ و در وقت تحریم به خوبی نشان داده و در آن وقت های سخت و در وقت نبود واردات، اجازه ایجاد هیچ خللی در بازار را نداده، ولی در حال حاضر به علت قاچاق با مسئله مواجه شده است است.

اصفهان قطب صنعت کشور است

وی با تأکید بر مسأله رکود اذعان کرد: در طی سال های اخیر، مسئله رکود موجب کم شدن ظرفیت تولیدکنندگان قطعه در استان و کشور شده است است و بسیاری از واحدها به حداقل ظرفیت تولید خود رسیده اند.

نایب مدیر صنف لوازم یدکی استان اصفهان با ابراز امیدواری نسبت به نام گذاری امسال به سال کارآفرین عنوان کرد: دولت اگر شعار امسال را جدی بگیرد و در جهت کارآفرین قدم بردارد بسیاری از مسائل صنعت حل خواهد شد.

آقاباباگلی با اشاره به معضلات تولید در کشور گفت: در حال حاضر هزینه های تولید بیش از درآمد شده است و اکثر فعالیت های تولید از صرفه خارج شده است است.

وی عدم همکاری اداراتی چون مالیات و بیمه را مسبب بسیاری از مسائل دانست و عنوان کرد: اداره مالیات با اتکا به تعداد دستگاه های حاضر در یک کارگاه جهت آن مالیات تعیین می کند و هیچ نگاهی به حجم رکود موجود در بازار ندارد.

نایب مدیر صنف لوازم یدکی استان اصفهان گفت: اصفهان قطب صنعت کشور است از همین رو، قطعات ماشین با عالی ترین کیفیت و کمترین قیمت در این استان تولید می‌شود.

نایب مدیر صنف لوازم یدکی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: تأمین اجتماعی نیز اخیراً حق بیمه بعضی کارگاه ها را از 10 به 30 درصد زیاد کردن داده است.

آقا باباگلی در آخر با انتقاد از بهره اوج در نظام بانکی اذعان کرد: هر صنعتگری که در این اوضاع، درگیر وام و تسهیلات بانکی شود دیگر مجال رهایی از آن را نخواهد داشت.

عبارات مهم : قطعات

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: قطعات | مالیات | اصفهان | نمایشگاه | اصفهان قطب صنعت کشور | افتتاح نمایشگاه | لوازم و قطعات اتومبیل اصفهان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *