خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرای مجتمع آبرسانی جلگه و کنار رودخانه گلپایگان تا آخر اردیبهشت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان از اجرایی شدن مرحله اول مجتمع آبرسانی جلگه و کنار رودخانه گلپایگان تا آخر اردیبهشت امسال خبر داد.

اجرای مجتمع آبرسانی جلگه و کنار رودخانه گلپایگان تا آخر اردیبهشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین قرائتی پس از نشست اطلاع رسانی و هماهنگی جهت اجرایی شدن این طرح در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان در جمع خبرنگاران گفت: جهت اجرای مرحله اول این پروژه مشمول بر خطوط انتقال، ساخت مخازن و ایستگاه های پمپاژ 14 میلیارد تومان آینده نگری شده است است.

عبارات مهم : برنامه ریزی
وی در ادامه بااشاره به اینکه جهت اجرای کامل این پروژه مشمول بر خطوط انتقال، ساخت مخازن، ایستگاه های پمپاژ و شبکه های داخلی در مجموع 30 میلیارد تومان نیاز است افزود: آینده نگری می شود این پروژه تا دوسال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به ادامه خشکسالی و کم کردن منابع آب های زیرزمینی جهت استفاده از چاه جهت آب شرب، نشانه از اجرای این طرح را تامین آب شرب پایدار 21 هزار نفر از ساکنان روستاهای شهرستان گلپایگان در قالب یک مجتمع از محل تصفیه منزل آب شرب این شهرستان بیان کرد.

قرائتی افزود: اکنون از 51 روستای شهرستان گلپایگان 49 دِه تحت خدمات آبفای روستایی استان اصفهان هستند و بقیه روستاها که بصورت هیات امنایی و یا شورایی اداره می شوند تحت نظارت مرکز بهداشت قرار دارند.

در نشست اطلاع رسانی و هماهنگی جهت اجرایی شدن مجتمع آبرسانی جلگه و کنار رودخانه گلپایگان محسن بختیار معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، حسین فراست فرماندار، دهیاران و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

در این جلسه معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو نیز گفت: برنامه ریزی جهت تأمین آب شرب سالم و بهداشتی از الویت های اول و سیاست مهم دولت یازدهم است.

دکتر محسن بختیار با اشاره به اینکه با شروع دولت یازدهم هیچ اعتباری ملی جهت توسعه آب روستایی نداشتیم افزود: باتوجه به سیاست دولت و پشتیبانی مجلس اعتبارات از محل ردیف ملی جهت توسعه آب روستاها تخصیص یافت.

وی افزود: با عنایت مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاستهای دولت و حمایت های مجلس شورای اسلامی، علاوه بر اعتبارات ملی، اعتبارات خوبی نیز از محل صندوق توسعه ملی جهت آبرسانی به روستاها تخصیص داده شده است یافت که موجب شتاب بخشی در اجرای طرحهای آبرسانی روستایی شد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به طرح مجتمع آبرسانی روستاهای گلپایگان اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح با همکاری و همکاری مردم و مسئولان، شاهد تامین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار جهت کل روستاهای این شهرستان در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | سال آینده | اجرای طرح | اصفهان | اجرای مجتمع آبرسانی جلگه | در گلپایگان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *