خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آغاز به کار دوره تربیت مربی تخصصی بازی در اصفهان

دوره تربیت مربی تخصصی بازی، نخستین و تنها دوره تخصصی بازی در سطح کشور است که از سوی خانه خلاقیت و بازی های فکری تا 17 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس خانه خلاقیت و بازی‌های فکری سازمان فرهنگی تفریحی درباره این دوره گفت: دوره تربیت مربی تخصصی بازی، نخستین و تنها دوره تخصصی بازی در سطح کشور به شمار می‌رود که بعد از 6 ماه تحقیق اساتید روانشناسی، بازی ساز و تربیت بدنی این طرح به مرحله اجرایی رسیده است.
صفیه سادات موسویان اظهار داشت: با توجه به ضرورت آموزش صحیح بازی‌های جنبشی حرکتی و بازی‌های فکری، خانه خلاقیت و بازی‌های فکری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به برگزاری دوره 110 ساعته تربیت مربی تخصصی بازی از 20 فروردین جاری تا 17 اردیبهشت ماه اقدام کرده است.

عبارات مهم : شهرداری

وی با اشاره به فراخوان عمومی برای شرکت در این دوره در سطح شهر تصریح کرد: بعد از گرفتن آزمون ورودی تست شخصیت و مصاحبه از 80 نفر از افرادی که برای شرکت در این دوره ثبت نام کردند، تنها 27 نفر برای شرکت در دوره تربیت تخصصی مربی بازی انتخاب شدند.

وی افزود: 20 نفر از مربیان دفتر تخصصی بازی وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان هم همراه با افراد پذیرفته شده در آزمون در این دوره شرکت می‌کنند.

رئیس خانه خلاقیت و بازی‌های فکری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: بخش بعدی این دوره شامل20 ساعت آموزش عملی بازی‌های حرکتی و جنبشی و بازی‌های فکری است.


موسویان خاطرنشان کرد: حضور این مربیان در کارگاه‌های عملی بازی در دفتر تخصصی بازی وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ضروری بوده و این مربیان بعد از 40 روز حضور در کارگاه‌های بازی باید ماکت یک بازی فکری را طراحی کنند و بعد از آن هم اقدام به طراحی یک تا 4 بازی حرکتی در گروه‌های سنی مختلف را صورت دهند.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: شهرداری | خلاقیت | اصفهان | سازمان | تخصصی | آغاز به کار | دوره تربیت مربی تخصصی بازی | اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *