خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استان اردبیل یکی از استان های پاک در حوزه مواد مخدر است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان های پاک در حوزه مواد مخدر است.

استان اردبیل یکی از استان های پاک در حوزه مواد مخدر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل افزود: کشفیات مواد مخدر در اردبیل نسبت به سالهای گذشته زیاد کردن یافته که این امر در سایه تلاش همه جانبه مسئولان قضایی و انتظامی بوده است.

وی افزود: کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت که در این زمینه دستگاه های قضایی و انتظامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و با قاچاق مواد مخدر با جدیت برخورد می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر نیز جهت دادگستری از اهمیت بسیار بالایی برخورداربوده و در این زمینه با خرده فروشان با جدیت برخورد می کنیم که امسال نیز برنامه اساسی جهت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در اردبیل داریم.

استان اردبیل یکی از استان های پاک در حوزه مواد مخدر است

عتباتی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده است در تمامی شهرستان های استان نیز مسئولان قضایی و انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر با جدیت برخورد می کنند چرا که اگر بتوانیم خرده فروشان مواد مخدر در منطقه را کم کردن دهیم بی شک گام مهمی در سالم سازی جامعه خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه ها نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر داشته اند، افزود: تلاش صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه ها در محوریت اطلاع رسانی شایسته قدردانی است که همکاری همه جانبه ای با مسئولان قضایی استان داشته اند.

عتباتی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجا م شده است کمپ نگهداری معتادان در جنوب و شمال استان راه اندازی می شود که این کمپ ها فرصتی بسیار مناسب است تا افرادی که دچار اعتیاد شده است اند اصلاح یابند.

وی از تسهیل روند اجرای احکام قضایی و دادگستری در اردبیل خبر داد و گفت: مهمترین اولویت ما این است که هیچ پرونده ای در دادگستری معطل نماند که کارها بسیار خوبی امسال جهت این امر انجام شده است است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان های پاک در حوزه مواد مخدر است.

انتهای پیام/ح

واژه های کلیدی: حقوقی و قضایی | برنامه ریزی | رسانه ها | دادگستری | برنامه | اعتیاد | اردبیل | مسئولان | انتظامی | برخورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *