خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70 میلی

مدیرعامل سابق کلوب استقلال گفت: مصاحبه افتخاری را خواندم ولی فکر می‌کنم او تازه به مدیریت در استقلال آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد.

افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70 میلی

فتح الله زاده: افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70 میلیارد چه جامی آورده؟

عبارات مهم : مدیریت

مدیرعامل سابق کلوب استقلال گفت: مصاحبه افتخاری را خواندم ولی فکر می کنم او تازه به مدیریت در استقلال آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد.

علی فتح الله زاده در گفت وگو با فارس، در خصوص ارزیابی اش از اتفاقات این روزهای استقلال و کناره گیری شهاب جهانیان از ریاست هیأت مدیره کلوب استقلال و مباحثی که اطراف بازگشت وی و محمدحسین قریب به استقلال مطرح می شود، گفت: باید اشاره کنم که نه من و نه آقای قریب نیازی به لابی نداریم و اگر مورد نیاز باشد و از ما بخواهند کار انجام می دهیم و اگر نخواهند هم بیرون می نشینیم کما اینکه در این چند سال این اتفاقات رخ داد.

افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70 میلی

وی افزود: به نظر شما این همراهی مردمی که در تمام کشور عزیزمان ایران در حال شکل گیری بود آیا با خط دهی صورت گرفت آیا من می توانم به کل طرفداران استقلال خط بدهم به نظرم باید کمی انصاف را کمی چاشنی صحبت هایمان کنیم و من هر لحظه گفته ام باید هر لحظه از مدیران حمایت کرد الان هم اصلاً فصل تغییرات نیست و این حرفی که می زنم تعارف نیست. من امیدوار هستم افتخاری در کلوب استقلال بماند و به کارش ادامه دهد ولی یادمان باشد مردم به کارنامه ها نگاه می کنند و شما ببینید ما در سه سالی که در استقلال بودیم چه کارهایی انجام دادیم و در این سه سال چه اتفاقاتی رخ داده است.

مدیرعامل سابق کلوب استقلال، تأکید کرد: ما در آن سه سال نزدیک به 60 میلیارد تومان هزینه داشتیم که حدود 10 میلیارد را وزارت ورزش داد و 35 میلیارد را خودمان تهیه کردیم و بقیه را بدهکار شدیم. حال ببینید چند جام آوردیم و چه کارهایی کردیم. یک قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا که منجر به سومی ما شد ضمن آ نکه کمپ زنده یاد حجازی را آماده کردیم و این مجموعه را راه اندازی کردیم تا استقلال دارای یک ورزشگاه باشد. از آن طرف در دوره ای که ما تیم بسته بودیم استقلال شرایطی داشت که 4 بار پیاپی برنده دربی شدیم و یک برند را به نام خودمان ثبت کردیم. حالا شما تصور کنید در این سه سال اخیر 70 میلیارد به استقلال پول داده شده است و چه جامی جهت استقلال کسب شده است است. حتی یک آجر روی کمپ حجازی گذاشته نشده است. من نمی خواهم قیاس کنم ولی هنگامی که مردها قیاس می کنند همین صحبت ها هم مطرح می شود.

مدیرعامل سابق کلوب استقلال گفت: مصاحبه افتخاری را خواندم ولی فکر می‌کنم او تازه به مدیریت در استقلال آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد.

فتح الله زاده افزود: شما ببینید از آن طرف تیم رقیب پول هایش به موقع داده می شود و بعد از 10 سال قهرمان می شود. پس همه چیز مرتب است. افتخاری بداند اگر مثل طاهری موفق می شد هیچ کس به او خرده نمی گرفت و اسامی جایگزینان وی در افکار عمومی به میان نمی آمد. او نباید گول اطرافیانش را بخورد و تحت تأثیر قرار نگیرد. من اگر به استقلال بیایم و موفق نشوم مطمئن باشید مردم با من تعارف ندارند و جایگزینان من را هم بر سر زبان ها می آورند. افتخاری چون تازه به مدیریت در استقلال آمده تحت تأثیر این صحبت ها قرار گرفته ولی من فکر می کنم وزیر محترم ورزش اینقدرها راحت نیست که حالا دست به تغییرات بزند چون این تیم می تواند به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا افزایش کند و ما هم حمایت می کنیم تا رفاقت ها از بیرون و داخل زیاد شود.

مدیرعامل سابق کلوب استقلال در خصوص جلسه ای که روز گذشته قریب با اعضای سابق این کلوب برگزار کرده بود، گفت: من دیروز در جلسه حضور نداشتم و دوستان دیگر نزد قریب بودند این دیدارها جهت ما هر لحظه اتفاق می افتد ضمن آنکه اگر جلسه ای برگزار می شود باید بدانید که گزینش هیأت مدیره و مدیرعامل در آن صورت نمی گیرد چون وزیر ورزش و جوانان هم کاره دو کلوب است.

وی با تأکید بر اینکه هارمونی مورد نیاز در هیأت مدیره استقلال طی فصل اخیر وجود نداشت، گفت: به نظرم همدلی به خصوص در نیم فصل اول در جمع اعضای هیأت مدیره وجود نداشت و سایر اعضا باید در کارهای کلان از مدیرعامل خواسته هایی داشته باشند که آن را اجرایی کنند و ورود اعضای هیأت مدیره به مباحث ریز کاری اشتباه است.

افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70 میلی

فتح الله زاده در آخر گفت وگو با فارس در خصوص خداحافظی بازیکنانی مثل آرش برهانی و رضا عنایتی از میادین فوتبال، گفت: هر دو بازیکن سرمایه های واقعی کلوب استقلال بودند و خودم شاهدم برهانی از تیم های دیگر 1.5 برابر استقلال پیشنهاد داشت ولی به دفتر من آمد و قرارداد بست. من نمی دانم قرار است جهت آرش چه اتفاقی بیافتد ولی او آینده این کلوب است و می تواند در بحث مدیریت فنی سرمربی گری و پرسشها دیگر به استقلال کمک کند. برهانی یک استقلالی عاشق و دو آتشه است و من شنیدم که او می گوید من را با پیراهن استقلال خاک کنید ولی من به او می گویم تو هنوز جوانی و به جای خاک کردن تو با پیراهن استقلال تو را به کادر فنی می آوریم و یک روز از خودت استفاده کنیم.

واژه های کلیدی: مدیریت | استقلال | افتخاری | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *