خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

چهره ها در شبکه های اجتماعی (437)

عبارات مهم : جشنواره بین المللی فیلم

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلفی خوب های رادیو و تلویزیون در اختتامیه جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت! قرار است یک جشنواره پزشکی سلامت هم به وسیله وزارت فرهنگ در روزهای آتی برگزار شود. امیرحسین مدرس و پسرش در کنار محمدرضا علیمردانی و همکار عزیزشان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

عکسی مربوط به شبی که لیلا اوتادی میهمان برنامه دورهمی بود و مرزهای خودشیفته گری را کیلومتر ها جا به جا کرد! علی الخصوص آن حایی که خود را جزو پنج بازیگر برتر سینمای کشور عزیزمان ایران دانست و منجر به ترک خوردن صفحه تلویزیون میلیون ها نفر از هموطنان شد. کسانی که برنامه را دیدند میدانند که چه میگویم.

رامبد جهت دریافت جایزه جشنواره فیلم کوتاه سما داشت روی سن میرفت که انگشت پایش به لبه پله برخورد کرد. این تصویر لحظاتی پس از این واقعه ی سهمگین را نشان میدهد.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

رد صلاحیت دو نفر از کاندیداهای سرشناس ریاست جمهوری دستمایه طنز بسیاری از صورت ها بود که این پست ساعد سهیلی یکی از جالبترین آنهاست

امیر جعفری و پسرش، در حال تماشای دقایق نهایی بازی استقلال – تراکتور :))

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

علی اوجی این روز ها حال چندان خوبی ندارد و از دست دادن دو تن از نزدیک ترین افراد زندگی اش جهت وی بسیار سنگین بوده است. رضا صادقی با این استوری او را دلداری داد و از وی خواست که دوباره خوب شود.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

خاطره بازی مهدی سلطانی با عکسی مربوط به روز ارائه آخر نامه لیسانس خود در دانشکده هنر دانشگاه تهران.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

زهرا سعیدی و محمود پاک نیت با گریم های خاص خود در نمایی از پروژه “فصل شکار” که در یاسوج در حال فیلمبرداری است و شرح دیگری از آن منتشر نشده است.

عکس مادرانه شیلا خداداد و فرزند تازه مولود اش که امیدواریم هر لحظه سلامت و موفق باشد.

هانا کامکار با این پست تولد سامان احتشامی موزیسین خوب کشورمان را تبریک گفت. ما نیز این روز را به سامان عزیز تبریک عرض می کنیم.

بله، ماه فروردین بعد از حدود 4 سال به اتمام رسید و بالاخره وارد ماه اردیبهشت شدیم. بهاره کیان افشار هم به این قضیه عکس العمل نشان داده و بابت آن بسیار خوشحال است. کاملاً مشخص است که تولد بهاره کیان افشار در اردیبهشت ماه است!

باران کوثری و رخشان بنی اعتماد در یک مراسم اکران شخصی در رشت.

فرهاد جان دو سه غلت بروی عقب تر عکست خیلی بهتر می افتد!

آرمین این روز ها در پاریس است و از این مسافرت انقدر تصویر گذاشته که به ما هم دارد خوش میگذرد! خلاصه جایتان خالی در پاریس هوا عالیست!

آرزو به دل ماندیم شهرام محمودی یک بار عکسی با حجاب مناسب بگذارد!

الهام پاوه نژاد در کنار همسر مرحوم عارف لرستانی در مراسم یادبودی که جهت عارف برگزار شده است بود. جهت خانواده عارف علی الخصوص همسر عزیزش آرزوی صبر داریم.

سیاوش خیرابی، جواد عزتی و علی مسعودی در همین مراسم.

جشنواره بین المللی فیلم فجر این روز ها در پردیس چارسو در حال برگزاری است و فیلم های مثلاً بین المللی در این جشنواره به نمایش در می آیند تا در آخر تمامی جایزه ها به ماجرای نیمروز می رسد. ژست نگار جواهریان _که کلا رابطه خوبی با دوربین عکاسی ندارد_ در حاشیه این جشنواره.

عکسی هنری – خفن از امیر آقایی که رفیق خارجی اش آن را گرفته است.

سلفی مجید یاسر در حال گشت و گذار در یزد زیبا.

بر گل سرخ از نم اوفتاده لئالی همچو عرق بر عذار شاهد غضبان.

منصور ضابطیان با شعری از حضرت سعدی به استقبال زیباترین ماه سال رقته است.

عکسی عالی از سال های دور تلویزیون، سال هایی که نسل ماندگار بازیگران طنز در روزهای ابتدایی درخشش خود بودند. رضا شفیعی جم، فاطمه هاشمی، یوسف صیادی و نصرالله رادش!

تست گریم کارِ جدید نیوشا ضیغمی. حضور در کار جدید نشانگر این است که نیوشا از شوک و غم رفتن پدرش آسوده گشته که این خبری خوب است. روح همه پدرهای سفر کرده قرین رحمت الهی باشد.

اشکان خطیبی در کنار تابلویی که به وسیله همسرش خلق شده است است و نام آن پابلو اسکوبار است. من و شما که عقلمان توانایی درک این آثار سنگین را ندارد بهتر است زیادی مکث نکنیم و برویم سراغ تصویر بعدی!

کوروش سلیمانی با این تصویر از خود در جوار مقبره حضرت سعدی، در روز بزرگداشت این شاعر گرانقدر به تجلیل از مقام شیخ اجل پرداخت.

سلفی نو میک آپِ تینا آخوندتبار در یک سفره خانه. چون هیچ جای دیگری از این پشتی ها نمیگذارند.

بهاره رهنما اینگونه کافه ی روزبه نعمت اللهی را به صورت مرامی تبلیغ کرد.

سلفی آقا مجید با آقا رشید، دو صورت دوست داشتنی و نوستالژیک اصفهانی.

برزو ارجمند و همسرش هم در یزد هستند.

جعفر پناهی این تصویر قدیمی در کنار عالیجناب کیارستمی را دقیقا روزی به اشتراک گذاشته است که وزیر فرهنگ از مختومه شدن پرونده پزشکی ایشان خبر دادند. به همین سادگی همه چیز ماستمالی شد و آب از آب تکان نخورد. فقط در این بین نابغه ای بود که دیگر نیست. همین.

شاید باورتان نشود ولی تصویر را خودِ سمانه پاکدل به اشتراک گذاشته نه یکی از دشمنانش!

اگر تا 5 ثانیه توانستید کیمیا علیزاده را در تصویر پیدا کنید، آنگاه میتوانید پیام اخلاقی ایشان را نیز مطالعه کنید.

امیر کاظمی با گریم مربوط به فصل دوم “لیسانسه ها” در حال گذراندن تعطیلات.

جمعی از اهالی هنر به مناسبت تولد استاد محمدعلی کشاورز به دیدار ایشان رفته بودند که تصویر آن را ملاحظه میکنید. امین تارخ، فاطمه گودرزی، نصرت الله وحدت، اسدالله یکتا و سایر عزیزان در این دیدار حضور داشتند.

مریم معصومی بر سر مزار زنده یاد علی معلم در چهلمین روز درگذشت ایشان. روحش شاد و یادش گرامی.

بانو فاطمه معتمد آریا در جشنواره بین المللی فیلم فحر.

امیرحسین رستمی و شقایق دهقان داور های بخش موسیقی جشنواره فرهنگی وزرات بهداشت هستند. جمله ای که سر تا تهش پارادوکس است :)))

وقتی یک مارمولک نیم ساعت به سقف اتاق چسبیده و از جایش تکان نمیخورد.

ترلان جان لطف میکنی یک قطعه تصویر و یک آدرس از عزیزی که این روایت را گفته به ما بدهی؟!

سوسن حسنی دخت مجری شبکه خبر در کنار فواد بابان گوینده قدیمی اخبار صدا و سیما که هر کجا هستند برایشان آرزوی سلامتی داریم.

گلاب زن آدینه جهت شرکت در یک جشنواره فیلم به چین رفته اند که این تصویر مربوط به این حضور است. زن آدینه به نمایندگی از گروه فیلم “آبجی” به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در این جشنواره شرکت کرده اند.

از پوستر سری جدید “ترمیناتور” رونمایی شد.

بانو رابعه مدنی، بهاره افشاری، متین ستوده، شهین تسلیمی و مجید یاسر به اتفاق سایر همکاران در پروژه “سر دلبران” در حال بازگشت به تهران.

مهدی میامی و مرجانه گلچین به تماشای نمایش الهام پاوه نژاد رفته بودند که این تصویر را در آخر گرفتند. نمایشی به نام “کافه پولشری” که نشستن تا انتهای آن تحملی زیاد از تحمل طرفداران پرسپولیس میخواهد.

جشن قهرمانی پرسپولیس دو هفته مانده به آخر لیگ و با حضور صد هزار تماشاگر سرخپوش برگزار شد که خروجی آن یکی دو مدالِ کِش رفته، چند سر شکسته، یکی دو مورد قهر کرده، چند نفر مفقودی و چندین مورد غشی بود، همه حواشی ای که زیر سایه بزرگترینِ آن ها گم شدند، یعنی قلبی که شکست! دو سال بود که به هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیس قول داده بودند که او جام قهرمانی را اوج خواهد برد، دقیقا اتفاقی که نیافتاد و یا نگذاشتند که بیافتد. میگویند تقصیر یگان خاص است و بعضی میگویند که به علت زیاده خواهی های خانواده مرحوم نوروزی مسئولین پرسپولیس این اجازه را ندادند ولی این وسط هیچکس به قلب شکسته و چشمان خیس هانی فکر نکرد. همه کودکان در مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی آنجا بودند جز هانی، فرقشان این بود که آنها بابا داشتند و هانی نداشت. امیدوارم کسانی که مقصر این اتفاق بودند بتوانند سر راحت روی بالشت بگذارند.

سلفی حدیث میرامینی در کنار روناک یونسی و دوست عزیزشان در یکی از بوستان های تهران. گویا روناک جهت تعطیلات به وطن بازگشته است.

پروژه ی سینمایی عبدالرضا کاهانی به آخر رسیده و کل عوامل از تایلند به کشور عزیزمان ایران بازگشته اند، جز سه نفر که از آینده این سه عزیز خبر دقیقی در دست نیست

گندم خانم، دخترک زیبای آزاده نامداری که به مادرش کم شباهت ندارد.

پس از ماجرایی که در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد، محسن مسلمان و مهدی طارمی به دیدار هانی نوروزی رفتند و مدال هایشان را به او نقدیم کردند. دمشان حسابی گرم.

نمیدانم چه اصراری است که اخیراً اکثر صورت ها تلاش در به رخ کشیدن قابلیت های طنز خود دارند! شما همان عادی بنویسید بهتر است، بخدا زیاد میخندیم تا هنگامی که طنازی میکنید!

پیام نهفته ی این پست علی دایی: ببین بچه، هنگامی که تو تو مارلیک توپ دولایه میکردی من فیکسِ پرسپولیس بودم!

شعر مریم حیدرزاده که جهت هانی عزیز سروده است.

چرا هیچکس تو این دنیا سر قولش نمیمونه؟

احسان علیخانی هم از این اتفاق بسیار شاکی بود و انتقاد کرد.

منوچهر هادی خیلی راحت بخشی از داستان سریال اش را لود داد. همه با دیدن این پست خواهند فهمید که نقشی که پانته آ بهرام در فیلم ایفا میکند حضور کمتری نسبت به سایرین در فیلم دارد که این یعنی، بر اثر اتفاق ای خواهد مُرد!

به آخر این مطلب رسیدیم. ممنون از همراهی با ارزشتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: جشنواره بین المللی فیلم | بهاره کیان افشار | جشنواره فیلم | بهاره افشاری | بهاره رهنما | پرسپولیس | جشنواره | جشنواره | تصویر

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (437)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *