خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

چهره ها در شبکه های اجتماعی (435)

عبارات مهم : چهره ها در شبکه های اجتماعی

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

چه شروعی بهتر از ناخدای سینما، استاد ناصر تقوایی در کنار همسر عزیزش زن مرضیه وفامهر. بیصبرانه منتظر روزی هستیم که جناب تقوایی بتواند از پس بی مهری ها و کم لطفی ها بر بیاید و باز هم برایمان روی پرده نقره ای جادو کند تا لذت ببریم از اینکه سینما داریم.

رضا بهبودی نازنین، یکی از خوب های تئاتر و تک و توک سینما. هر چه قدر از گل بودن رضا بگوییم کم است. با اخلاق، هنرمند، بی حاشیه، متشخص. امیدواریم هر لحظه سلامت باشد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

امیر تتلو در حال احترام گذاشتن به بودنِ خود.

امیر جان حجابت مناسب نیست، حواست باشد مثل آن دفعه خون دماغ نشوی.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

خیلی خودت را ناراحت نکن هانیه جان، به جای آن کمی از برنامه های در حال اجرای گوشی ات را ببند تا رم گوشی پیاده نشده و فرار نکرده است.

سیاوش مفیدی و سیدعلی صالحی در حال بازگشت از مراسم خاکسپاری پیکر عارف لرستانی با اتوبوس. جهت تمامی دوستان و همکاران عارف آرزوی صبر داریم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

فرهاد خان اصلانی و همسر محترم به همراه بابک برزویه عکاس خوب مطبوعات در حال نوش جان کردن صبحانه در کافه سینما.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است است، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

همسر شهرام شکیبا طی این پست به اختلاف سنی 14 ساله بین او و شکیبا اشاره کرد. گاهی اوقات حوصله عزیزان سر میرود و خودشان سوژه و بهانه دست ملت میدهند.

سلفی علیرضا بیرانوند چند ماه پس از درگیری لفظی ای که با کارواش محله ارزش داشت.

علاوه بر این علیرضا به ما آموزش میدهد چگونه با رعایت تکنیک های عکاسی و زاویه دوربین، اوضاع بینی خود را از عقابی به خروسی تغییر دهیم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

چارتار قرار است دوباره آلبوم بدهد. الآن کافه دار های شمال پایتخت ایران از اینکه قرار است پلی لیست خود را نو کنند بسیار خوشحال هستند. نام یکی از موزیک های این آلبوم “برف” است. احتمالاً بخشی از شعر آن “برف تویی، به کافه ام بزن” خواهد بود.

نرگس آبیار و جوجه ی مادرش (!) و آقا نیکان. احتمالاً مادرِ زن آبیار اهل پرورش مرغ و خروس است، ولی خب فضای آپارتمانی داخل تصویر چیز دیگری میگوید.

شهاب حسینی این متن ادبی را به روح عارف لرستانی، افشین یداللهی و علی معلم تقدیم کرد. شهاب جان یک مقدار یواش تر مینوشتی تا بدون دایره المعارف المنجد هم بتوانیم آن را بخوانیم!

وقتی داری یک نفر را در جمع نگاه میکنی که ناگهان او نیز نگاهت میکند.

امیر کاظمی در حال رساندنِ حبیب به منزل :))
بیصبرانه منتظر شروع فصل دوم سریال “لیسانسه ها” هستیم.

ماهچهره خلیلی در مراسم اکران شخصی فیلم “امتحان نهایی” ساخته عادل یراقی که روز گذشته در ایوان شمس برگزار شد.

لیلا زارع که در کنار شهاب حسینی یکی از بازیگران مهم این فیلم است، در مراسم حضور داشت. “امتحان نهایی” سال 94 ساخته شده است و در 96 روی پرده خواهد رفت. پس از دو سه سالی که اکثر فیلم ها باید در راهرو های وزارت ارشاد بگذرانند و خاک بخورند.

دُن سالار عقیلئونه در خیابان های سوییس.

خیلی هم عالی. هر لحظه خوش باشی.

ویشکا جان بازیکن سابق پرسپولیس هستند. هر از گاهی شبکه سه را هم نگاه کنی بد نیست.

عکس آتلیه ای از امین جان حیایی که بدون شک قدیمی است. چون در این هوایی که گراز در آن تب میکند با چنین پوششی نمیتوان به حیات ادامه داد، علی الخصوص در آتلیه.

سلفی اعضای تیم اسکواش بانوان هنرمند با حضور لیندا کیانی، شبنم فرشادجو، شیوا ابراهیمی، مائده طهماسبی و مارال فرجاد که با ته گریم صحنه به سالن ورزش آمده!

“کارنامه بندار بیدخش” یکی از نمایشنامه های خواندنی استاد بهرام بیضایی که جهت چندمین بار قرار است به اجرا دربیاید. این بار با هنرنمایی نادر فلاح، پانته آ بهرام و احتمالاً فرزاد حسنی! امیدواریم جناب بیضایی از گزینش های (علی الخصوص یکی از آن ها) راضی بوده باشند.

خدا همه رفقا رو جهت هم نگه داره.

دیروز صبح بهداد سلیمی و محمد علیزاده پیش هم بودند و با هم بر سر خواباندن مچ یکدیگر شرط بستند و بهداد گفت تا مچم را نخوابانی، دستت را ول نمیکنم. همان شبش هم محمد علیزاده کنسرت داشت. خب، بقیه ماجرا را هم که خودتان شاهد هستید.

رضا یزدانی و مهتاب کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی “تیک آف” در باغ فردوس. فیلمی به کارگردانی احسان عبدی پور که پس از سه سال در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد.

کیومرث منشی زاده شاعر نامی عرصه طنز و مطبوعات چند روز پیش در یکی از بیمارستان های پایتخت ایران دار فانی را وداع گفتند. یغما گلرویی هم با به اشتراک گذاشتن این تصویر یادگاری خود با ایشان، به این عنوان عکس العمل نشان داد. همانطور که میدانید صورت های هنری و پیشکسوت های فرهنگی ما دو دسته هستند. دسته اول آنهایی که یغما در کنارشان تصویر دارد و فوت آن ها را تسلیت میگوید، دسته دوم آنهایی که متاسفانه یغما با آن ها عکسی ندارد (که البته انگشت شمار هستند) و نسبت به خبر وفاتشان بی تفاوت است.

پ.ن: آرزوی سلامتی داریم جهت همه بزرگان و پیشکسوتان هنر.

مجید جان شما بیا و قدرت طنز خود را در اینستاگرام هدر نده! بخدا حیف است!

سلفی علیرضا جعفری و مادر بزرگ عزیزش در یکی از پارک های پایتخت ایران که از نگاه مهربانش کلی “منو کشون کشون نفس زنون تا اینجا آوردی تصویر بگیری؟!” می بارد.

پینوکیو های استرالیا چقدر شبیه ایشی زاکی مدافع کهنه کار تیم شاهین هستند!

سلفی کویری امیرحسین آرمان. دوربین گوشی امیرحسین یک سنسور دارد که فقط در مواقعی که موهای وی افشون هستند اجازه گرفتن تصویر به او را میدهد.

شیرازگردی شبانه رامبد و رفقا به صرف بلال.

داریوش خان اسدزاده هم تصویر و کپشن مرتبط میگذارند تا نشان دهند چیزی از جوان تر ها کم ندارند.

رضا نیکخواه بازیگر فیلم های طنز به همراه دخترش در یک مراسم که به آن اشاره ای نشده است.

پگاه آهنگرانی هم در اکران شخصی “تیک آف” حاضر بود. اکرانی که بر خلاف مراسم مشابه، در لنگ ظهر برگزار شده است بود.

سلفی مثلاً خلاقانه خاطره اسدی در کلوب انقلاب. این آینه را هم سر پیچ های کلوب گذاشته اند تا ورزشکاران حین دویدن با کاوه سماک باشی تصادف نکنند.

از قرار معلوم نایت شما خیلی گودتر بوده است سردار جان! رمق نمانده سر پا بایستی!

گشت و گذار متین ستوده و رفیقش در یزد زیبا.

عکسی مربوط به همکاری یکسان کارن همایونفر، احسان بیرقدار، پرویز پرستویی و یغما گلرویی. کاری که احتمالاً یک ترانه دکلمه با شعر یغما، آهنگسازی کارن و صدای پرویز خان خواهد بود. میتواند با آلبوم جدید چارتار مسابقه داشته باشد!

مطلب امروز هم به آخر رسید. تا فردا خداوند نگهدارتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: چهره ها در شبکه های اجتماعی | شبکه های اجتماعی | اخبار فرهنگی | سینمایی | سینما | تصویر | ایران | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (435)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *