خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پسر به‌جای پدر ربوده شد

آدم‌ربایان جهت ربودن مردی سراغ او رفتند ولی به اشتباه پسرش را ربودند.آنها هنگامی که پی به اشتباه خود بردند، گروگان را آزاد کردند.

پسر به جای پدر ربوده شد

عبارات مهم : تحقیقات

آدم ربایان جهت ربودن مردی سراغ او رفتند ولی به اشتباه پسرش را ربودند.آنها هنگامی که پی به اشتباه خود بردند، گروگان را آزاد کردند.

به گزارش جام جم، روزهای نهایی اسفند سال گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت ایران از افرادی به اتهام ربودن پسر جوانش شکایت کرد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: پسرم سوار پرشیای من شد تا به دانشگاه برود که سه مرد با ترساندن چاقو و متوقف کردن خودرو، او را ربوده و 20 دقیقه به گروگان گرفتند و زمانی که متوجه شدند او را اشتباه گرفته اند، رهایش کرده و متواری شدند.

پسر به‌جای پدر ربوده شد

تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی جهت یافتن آدم ربایان شروع شد تا این که جوان ربوده شده است به پلیس آگاهی احضار شد و در تحقیقات گفت: آن روز همین که با خودرویم از برابر منزل مان حرکت کردم سه مرد با چاقو به من حمله کرده و سوار خودرویم شدند. مدام نام مرا می پرسیدند و می گفتند چرا چک هایت را نقد نمی کنی. آنها با مردی تماس گرفتند و زمانی که مشخصات مرا با عکسی که مرد اجیرکننده برایشان تلگرامی ارسال کرده بود مطابقت دادند، پی بردند مرا اشتباه گرفته اند و آزادم کردند.

این در حالی بود که تحقیقات نشان می داد، پدر این جوان با مردی اختلاف مالی برسر چند فقره چک میلیاردی داشته و به احتمال زیاد به وسیله آدم رباهای اجیر شده است ربوده شده است است. آدم رباها و مرد اجیرکننده تحت تعقیب قرار گرفتند که چند روز پیش سه نفر از آنها بازداشت شدند.

آدم‌ربایان جهت ربودن مردی سراغ او رفتند ولی به اشتباه پسرش را ربودند.آنها هنگامی که پی به اشتباه خود بردند، گروگان را آزاد کردند.

عامل این آدم ربایی به افسر تحقیق گفت: چون نتوانسته بودم به اختلاف میلیاردی با شاکی آخر دهم، نقشه ربودن او را طراحی کردم. ولی همدستانم پسرش را اشتباهی ربوده و بعد آزاد کردند.

دو مرد آدم ربا نیز گفته های او را تائید کردند. دیروز آخرین آدم ربای فراری نیز بازداشت و به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت ایران انتقال یافته شد و گفت: من فقط گفته های مرد اجیرکننده را اجرا کردم.اما آدم ربایی مان اشتباهی بود. او قرار بود به من و دو همدستم پول بدهد ولی چون آدم ربایی را اشتباهی انجام دادیم پولی به ما نداد.

متهم روانه زندان شد. تحقیقات از او و همدستانش ادامه دارد.

پسر به‌جای پدر ربوده شد

واژه های کلیدی: تحقیقات | آدم ربایی | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *