خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زن جوان و 3مردی که جهت آدم ربایی از آنها کمک گرفته بود به زندان محکوم شدند

حکم مجازات زن جوان و سه همدست‌اش که توطئه ربودن مرد ثروتمند را طراحی و اجرا کرده بودند از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد.

زن جوان و 3مردی که جهت آدم ربایی از آنها کمک گرفته بود به زندان محکوم شدند

عبارات مهم : آدم ربایی

حکم مجازات زن جوان و سه همدست اش که توطئه ربودن مرد ثروتمند را طراحی و اجرا کرده بودند از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد.

کشور عزیزمان ایران نوشت: در این ماجرای آدم ربایی که اسفند سال 94 رخ داد مرد ثروتمند با سر و صورت مجروح با پلیس تماس گرفت و ضمن شکایت گفت: «برای مدتی به سفر خارج رفته بودم که پس از بازگشت چند نفر برابر منزل ام آمده و زنگ زدند. سه مرد نیرومند هیکل خیلی جدی از من راجع به سفر خارجی ام سؤالاتی کردند و از آنجا که یکی از آنان لباس مأموران را بر تن داشت به او توضیحاتی در این زمینه دادم. ولی افراد ناشناس که انگار از جواب هایم قانع نشده بودند مرا به بهانه بازجویی سوار خودرویشان کردند و همان موقع یکی از آنها وارد منزل شد. او پس از جست و هوا منزل، مقداری از اموال باارزش و اسنادی را برداشت و بعد هم مرا با خود بردند. چند کوچه بالاتر حسابی کتکم زدند و پس از ضرب و شتم از ماشین بیرونم انداختند و فرار کردند.

وقتی به منزل برگشتم متوجه شدم مقدار زیادی ارز به همراه طلا ها و چند فقره چک و سفته هایم را به دزدی برده اند. پس از تشکیل این پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس پایتخت ایران وارد عمل شده است و با انجام تحقیقات تخصصی مأموران قلابی را شناسایی و بازداشت کردند.

زن جوان و 3مردی که جهت آدم ربایی از آنها کمک گرفته بود به زندان محکوم شدند

یکی از متهمان که هنگام آدم ربایی اسلحه به همراه داشت در بازجویی گفت: چندی پیش با یک زن جوان آشنا شدم که مدعی بود اموال و مدارک اش دردست یک مرد شیاد است. عنوان را که تعریف کرد باعث شد دلم به حالش بسوزد و به همین علت تصمیم گرفتم با کمک دو تن از دوستانم به زن جوان کمک کنم. چند بار به منزل این مرد رفتیم که متوجه شدیم او به سفر خارج کشور رفته است. بعد از اینکه بازگشت به سراغش رفتیم و به بهانه ای اموال مورد نظر را از منزل اش برداشتیم.

زن جوان که طراح این ماجرا بود پس از دستگیری گفت: «شاکی پرونده چندی قبل از طریق افرادی با من آشنا شده است بود. او می گفت تصمیم دارد مجوز یک پمپ بنزین را بگیرد. من هم پذیرفتم با دریافت مبلغی پول این کار را برایش انجام دهم. پس از دریافت مبلغ 250 میلیون تومان و پرداخت چک و سفته ضمانت، کار را شروع کردم. ولی نتوانستم کاری برایش از پیش ببرم تا اینکه بالاخره تصمیم خودم را گرفتم و عنوان را با مردی که فکر می کردم مأمور یک ارگان است در میان گذاشتم و از او خواستم چک و سفته هایم را از این مرد بگیرد. او نیز قبول کرد و به منزل او رفت و چک و سفته هایم را به همراه مقداری پول و طلا برایم آورد.»

حکم مجازات زن جوان و سه همدست‌اش که توطئه ربودن مرد ثروتمند را طراحی و اجرا کرده بودند از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد.

پس از این اظهارات، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان پایتخت ایران فرستاده شد و متهمان در حضور قاضی تولیت و قاضی بابایی – مستشار – محاکمه شدند. در نهایت جهت زن به اتهام معاونت در آدم ربایی و غصب عنوان دولتی دو سال و سه ماه حبس تعیین شد و سه همدست اش نیز به خاطر شرکت در آدم ربایی هرکدام به پنج سال حبس و به اتهام غصب عنوان نیز هرکدام به شش ماه حبس مجکوم شدند که این احکام مورد تأیید دیوانعالی کشور قرار گرفت.

واژه های کلیدی: آدم ربایی | پرونده | همراه | ایران | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *