خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا ماه آینده تعیین وظیفه می‌شود

عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: طرح معافیت و کسر خدمت فرزندان جانبازان و ایثارگران تا یک ماه آینده تعیین وظیفه می‌شود.

معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا ماه آینده تعیین وظیفه می‌شود

محمد اسماعیل سعیدی عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح معافیت و کسر خدمت ایثارگران، اظهار داشت: طبق ماده 86 برنامه ششم توسعه دولت موظف است، براساس بودجه سنواتی یک سری معافیت ها و خدمات را جهت رزمندگان و ایثارگران در نظر بگیرد که یک مورد از این امتیازات عنوان کسر خدمت است.
عضو ناظر در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: طبق بند 7 این ماده در صورت اذن فرماندهی کل قوا، فرزندان رزمندگان با سابقه حضور در جبهه به ازای هر ماه حضور، از یک ماه کسر خدمت از نظام وظیفه برخوردار می شوند.
وی با بیان اینکه فرزندان آزادگان به ازای هر ماه اسارت از یک ماه کسر خدمت برخوردارند، تصریح کرد: فرزندان جانبازان هم در برابر هر درصد جانبازی یک ماه از خدمت نظام وظیفه ارزش کسر می شود که البته براساس تبصره بهره مندی فرزندان جانبازان منوط به نظر کمیسیون های پزشکی نیروهای مسلح یا بنیاد خواهد بود.
سعیدی اضافه کرد: فرزندان شهدا نیز از تمام حقوق و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مربوط به جانبازان بالای 50 درصد به استثنای حق پرستاری، کم کردن ساعات اداری و حالت اشتغال نیز برخوردار می شوند. این قانون پس از برطرف ایرادات، به وسیله شورای نگهبان تایید شده است و آیین نامه آن پس از تصویب و اذن فرمانده کل قوا به مرحله اجرا در خواهد آمد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح تا یک ماه آینده تعیین وظیفه می شود، تأکید کرد: کسر خدمت مشمول بر حال همه فرزندان شهدا و رزمندگان می شود و ارتباط به تاریخ تولد آنان ندارد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | ایثارگران | کمیسیون | فرزندان | معافیت | مجلس شورای اسلامی | محمد اسماعیل سعیدی | معافیت کسر خدمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *