خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تسهیل خدمات به کارگران با اجرای ۴۷ برنامه عملیاتی

معاون فنی و درآمد شرکت تأمین اجتماعی گفت: امسال ۴۷ برنامه عملیاتی در حوزه بیمه‌ای شرکت تامین اجتماعی تدارک دیده‌ایم که در صورت اجرا شدن موجب تسهیل خدمات‌دهی

تسهیل خدمات به کارگران با اجرای ۴۷ برنامه عملیاتی

محمدحسن زدا معاون فنی و درآمد شرکت تأمین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت تامین اجتماعی در سال جدید چه تسهیلاتی را جهت کارگران در نظر گرفته، اظهار داشت: 47 برنامه عملیاتی را در حوزه بیمه ای شرکت تامین اجتماعی درنظر گرفته ایم که در صورت اجرا شدن موجب تسهیل و روان سازی خدمات دهی به کارگران خواهد شد.
معاون فنی و درآمد شرکت تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه در سال جدید تلاش داریم تا بسیاری از خدمات به صورت غیرحضوری ارایه شود و کیفیت خدمات دهی نیز زیاد کردن یابد، تصریح کرد: پیش از این جهت اجرای برنامه ها به یک سری پایگاههای اطلاعاتی نیاز داشتیم که در حال تکمیل بودند و امکان خدمات دهی غیرحضوری وجود نداشت، ولی امسال سالی است که می توانیم طرحهایی که داشتیم را به بهره برداری برسانیم و خدمات دهی را تسهیل دهیم.

عبارات مهم : میلیون

وی با بیان اینکه امسال زیاد برنامه های شرکت تامین اجتماعی به پرسشها بیمه گری مربوط می شود، گفت: پیش از این اگر فردی نیاز به جمع آوری سابقه کاری و بیمه ای خود داشت باید به چندین شعبه مراجعه می کرد که این عنوان موجب طولانی شدن وقت صدور حکم بازنشتگی او می شد. با دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد در شعب نخواهد بود و کارها روان تر پیش خواهد رفت.
زدا افزود: ما در تلاشیم حتی با آرامستان ها نیز قراردادهایی را در سراسر کشود منعقد کنیم تا هزینه های کفن و دفن فرد مرحوم شده است ای که از شرایط بیمه برخوردار بوده از بیمه کم شود و آرامستان ها تنها به ارسال صورت حساب هایشان به ما اکتفا کنند.
معاون فنی و درآمد شرکت تأمین اجتماعی با بیان اینکه حدود 138 میلیون و 900 هزار نفر تحت پوشش شرکت تامین اجتماعی هستند، گفت: از این تعداد 3 میلیون نفر مستمری بگیرند که با در نظرگرفتن اعضای خانواده هایشان حدود 40 میلیون نفر از جمعیت کشور را مشمول بر می شوند.
وی در آخر افزود: این جمعیت اعضای شرکت تامین اجتماعی هستند و می توان استنباط کرد که مسئله 40 میلیون نفر در این شرکت حل می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: میلیون | برنامه | تسهیلات | سازمان تامین اجتماعی | تسهیل خدمات دهی | کارگران | بهره برداری | پایگاه اطلاعاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *