خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ال آر تی را نمی‌توانیم در همه خیابان‌های پایتخت ایران اجرا کنیم ، اجرای طرح ال آر تی در بزرگراه‌های تهران

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر پایتخت ایران گفت: ال آر تی نسبت به بی آر تی به عرض کمتری نیاز دارد به همین علت باید این طرح را در بزرگراه‌ها

ال آر تی را نمی‌توانیم در همه خیابان‌های پایتخت ایران اجرا کنیم ، اجرای طرح ال آر تی در بزرگراه‌های تهران

احمد دنیامالی مدیر کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر پایتخت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین اوضاع طرح ال آر تی در شهر تهران، اظهار داشت: جهت اجرای این طرح نیاز به مطالعه دقیق داریم، چرا که ال آر تی پروژه ای است که نیاز به ایزوله شدن در یک محور دارد.
وی افزود: ال آر تی یک پروژه انبوه بر است، به همین علت جهت اجرای این طرح در شهر پایتخت ایران باید آن را در یک محدوده قرنطینه و ایزوله کنیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر پایتخت ایران گفت: اگر طرح ال آر تی را در شبکه هایی که در چهارراه ها وجود دارند اجرایی کنیم با توجه به مشکلاتی که در بحث واکنش‌ها ترافیکی وجود دارد قطعا با مسائل جدی مواجه خواهیم شد، به همین علت باید جهت اجرای آن مطالعه دقیقی انجام شود.

عبارات مهم : ایران

دنیامالی با بیان اینکه باید طرح ال آر تی را در بزرگراه ها اجرا کنیم، تاکید کرد: ال آر تی نسبت به بی آر تی به عرض کمتری نیاز دارد، به همین علت باید این طرح را در بزرگراه ها اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: بدون شک باید این طرح در شهر پایتخت ایران شبیه سازی شود تا بحث تقاضا در خصوص این شبکه را مشاهده کنیم و در خصوص اجرای آن بتوانیم با دقت بیشتری تصمیم گیری کنیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر پایتخت ایران با تاکید بر اینکه در خصوص عنوان هزینه و سرمایه گذاری و همچنین بازگشت سرمایه باید تصمیم دقیقی اتخاذ شود، گفت: بدون شک اگر بخش شخصی وارد پروژه شود جهت مدیریت شهری مزیت دارد ولی اگر وارد نشود باید برنامه دوم خود را اصلاح کنیم، چرا که ما در برنامه دوم این پروژه را ندیده ایم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | عمران | پروژه | کمیسیون | شورای اسلامی | سرمایه گذاری | وضعیت ال آر تی | ایزوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *