خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرای بیش از 3 هزار طرح خودکفایی و اشتغال جهت مددجویان کمیته امداد در سال 95

مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت ایران گفت: در سال 95 بیش از 3 هزار و 488 طرح اشتغال و خودکفایی جهت مددجویان کمیته امداد استان پایتخت ایران انجام شد.

اجرای بیش از 3 هزار طرح خودکفایی و اشتغال جهت مددجویان کمیته امداد در سال 95

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه فراهم سازی امکانات مورد نیاز به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطا وام در اولویت برنامه های کاری این نهاد است، در این راستا در سال 95 بیش از 3 هزار و 488 طرح اشتغال و خودکفایی در این نهاد جهت مددجویان کمیته امداد انجام شد.
وی با بیان اینکه جهت اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی بیش از 102 میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد و حدود 255 میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها تأمین اعتبار شده است است، افزود: در سال 96 تلاش داریم که با زیاد کردن همکاری با بانک های عامل به تعداد بیشتری از مددجویان، تسهیلات اشتغال پرداخت شود.

عبارات مهم : کمیته امداد

ولیئی اضافه کرد: وام های پرداختی مددجویی از منابع امداد و صندوق اشتغال محرومان تامین می شود که طبق قانون اقساط واریز شده است به این صندوق به صورت وام بدون کارمزد به مددجویان پرداخت می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت ایران در آخر گفت: در سال 95 اين نهاد نسبت به معرفی یک هزار و 400 نفر از مددجويان جويای كار به مراكز كاريابی و كارفرمايان متقاضی نيرو اقدام كرده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | اشتغال زایی | اجرای طرح | خانواده | تسهیلات | اشتغال | صندوق | خانواده های نیازمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *