خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان اسکو

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان اسکو با هدف فرهنگ سازی

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان اسکو

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان اسکو با هدف فرهنگ سازی و توجه به کمبودهای فضاهای آموزشی و تکنولوژی مواد آموزشی در مدارس شهر سهند واسکو برگزار شد .

فرماندار شهرستان اسکو به وضعیت بحرانی فضاهای آموزشی در شهر جدید سهند اشاره کرد و گفت : هر سال به طور متوسط 3هزار دانش اموز به جمعیت دانش آموزی سهند افزوده شده و این افزایش جمعیت دانش اموزی نیاز به فضاهای اموزشی و تکنولوژی مواد آموزشی را دو برابر می کند .

مرتضی محمد زاده با اشاره به تحصیل 23 هزار دانش اموز در مدارس شهرهای اسکو و سهند بر لزوم توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در جهت تخصیص اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت : به علت کمبود کلاس های اموزشی ،تراکم دانش آموزی در کلاس های شهر سهند به بیش از 31 نفر رسیده در حالی که شاخص استاندارد حدود 24 نفر می باشد .

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان اسکو

وی گفت : در شهر سهند 25 مدرسه دولتی وجود دارد که با توجه به افزایش جمعیت ،  در این شهر به 47 باب مدرسه دولتی نیاز داریم و این درحالی است که تنها 11 باب مدرسه با پیشرفت فیزیکی نزدیک 70 درصد در حال ساخت می باشد .

فرماندار اسکو توجه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاراستانی و شهرستانی را جهت تامین فضاهای اموزشی و تامین مواد آموزشی در این شهرستان خواستار شد و افزود : در حال حاضر کلیه مدارس شهر سهند به صورت دو شیفته اداره شده و در صورت ادامه افزایش جمعیت دانش آموزی و کمبود فضای اموزشی شاهد سه شیفته شدن مدارس در این شهر خواهیم شد .

حجت الاسلام مراد پور امام جمعه ی شهرستان اسکو هم با انتقاد شدید از عملکرد مسئولین آموزش و پروش آذربایجان شرقی ،عدم توجه جدی به مسئله فضاهای آموزشی مدارس در شهر سهند و اسکو را غیر قابل توجیه خواند و گفت : بحرانی ترین شهرستان استان از لحاظ آموزشی شهرستان اسکو بوده و عدم توجه مسئولین موجب افت کیفیت آموزشی  پرورشی در این شهرستان شده است .

در این جشنواره، خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بخش های مختلف از قبیل تخریب و بازسازی مدارس فرسوده ، تامین بخشی از مواد آموزشی ، احداث و ساخت مدارس جدید در شهر های اسکو و سهند و روستاهای تابعه اسکو را تقبل کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان اسکو با هدف فرهنگ سازی

همچنین در این مراسم از خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز با اهداء لوح تجلیل به عمل امد .

واژه های کلیدی: آموزشی | افزایش | مدرسه | جمعیت | خیرین مدرسه | دومین جشنواره | شهرستان اسکو | فضای آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *