خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آذربایجان شرقی استانی بدون بازمانده از تحصیل

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در بیش از 130 روستای استان، به کلاس های یک تا سه نفره یک معلم در نظر گرفته شده است است، گفت: حتی

آذربایجان شرقی استانی بدون بازمانده از تحصیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شبستری خیابانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین بزرگداشت مقام معلم در جمع دانش آموزان هنرستان اکبریه تبریز با بیان اینکه معلمی، شغل انبیاست و این قشر مثل شمع می سوزند و روشنایی می دهند، گفت: این قشر بسیار موثر و فهیم جامعه با جان و دل تلاش می کنند و فرزندان کشور عزیزمان ایران اسلامی را همچون فرزندان خود اموزش و تربیت می دهند.
وی نیروی انسانی سالم، متخصص و متعهد را بااهمیت ترین سرمایه کشورهای توسعه یافته بیان کرد و ادامه داد: جامعه امروزی نیازمند شخصی است که بتواند گرهی از مسائل مردم را بگشاید و دیگر نفت و گاز، بااهمیت ترین و عالی ترین سرمایه جوامع محسوب نمی شود.
وی امنیت موجود در کشور عزیزمان ایران را عالی ترین نعمت کشور دانست و افزود: در سایه اموزش و تربیت دانش آموزان و جوانان کشور عزیزمان ایران به دست معلمان دلسوز و مخلص، دست هر گونه متجاوزی به کشور را قطع کرده ایم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: جوانان این مرز و بوم، یک زمانی سینه های خود را در جبهه های حق علیه باطل سپر کرده و از اسلام و آرزوی بزرگ های انقلاب اسلامی حراست کردند و امروز نیز صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور با دشمن های و تکفیری ها می جنگند تا آرامش و آسایش بیشتری را جهت مردم به ارمغان بیاورند.
شبستری گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در کمال آزادی و استقلال و بدون وابستگی به بیگانگان به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به وجود 5 هزار معلم و 30 هزار دانش آموز شهید در کشور، اظهار کرد: مرد فهیم ما هیچ گاه زحمات و جان نثاری های این 2 قشر موثر جامعه را از بین نبرده و هر لحظه خود را مدیون این عزیزان می دانند.
وی با اشاره به بااهمیت ترین کارها دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش گفت: من در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده است ام و از نزدیک، مسائل فرهنگیان را دیده و لمس کرده ام؛ ولی به جرات می توان گفت که در دولت تدبیر و امید، بسیاری از مسائل رفاهی این قشر برطرف شده است هرچند هنوز با اوضاع مطلوب فاصله داریم.
این مقام مسئول با اشاره به دستیابی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به فناوری ها و پیشرفت های روز دنیا در حوزه نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، عمرانی و اقتصادی افزود: تمامی این پیشرفت ها مرهون زحمات معلمان، دانش آموزان و دانشجویان است و ما باید زحمات آنان را قدر نهیم.
شبستری، معلمی را توفیقی الهی دانست و افزود: معلم، علاه بر آموزش علم به دانش آموزان، علم اخلاق و زندگی را نیز به آنان می آموزد و عالی ترین تجارب زندگی خود را به فرزندانمان انتقال یافته می کند.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم اظهارکرد: به باعث گستردگی کار آموزش و پرورش بالطبع نارسایی هایی وجود دارد که با تمام توان درصدد به حداقل رساندن آن هستیم به طوری که در 41 ماه گذشته با کارشبانه روزی نسبت به تغییر و ارتقاء شاخص های متفاوت گام های جدی برداشته شده است است.
جعفر پاشایی اضافه کرد: با وزیدن نسیم تدبیر و استقرار آرامش بر مدار عقلانیت، اعتدال، اخلاق و کار جمعی و سیستمی به دور از پرسشها حاشیه ای از هیچ همه چیز در عرصه نظام آموزش و پرورش استان جریان داشته است.
مدیر دستگاه اموزش و تربیت استان از کسب مقام اول اجرای پروژه مهر و هفته بزرگداشت مقام معلم طی 2 سال پیاپی در کشور به وسیله آذربایجانشرقی خبر داد و گفت: در شاخص ارزیابی نظام آموزشی که پوشش تحصیلی است در دوره ابتدایی نزدیک 100 درصد بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در استان در جهت رضایتمندی معلمان فرهنگیان کارها جدی صورت گرفته و مرکز تکریم فرهنگیان شماره 3 تبریز با خدمات و امکانات رفاهی رایگان جهت بیماران صعب العلاج فرهنگی در این راستا قدم برداشته است.
وی یادآوری کرد: هر جامعه ای اسطوره های کشورش را فراموش کند به اسطوره های کشورهای دیگر مفتخر شده است و این جهت فرهنگ وآرمان آن جامعه خطرناک است.
پاشایی با تاکید براینکه ما بدنبال آموزش و پرورش پویا، کارآمد وتحول آفرین هستیم اظهارکرد: نشانه و نگاه مسئولان اموزش وتربیت، پرورش دانش آموزان چند بعدی و دارای مهارت های اجتماعی بالاست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کرنش و تعظیم در برابر مقام شامخ معلم در واقع تکریم تمام خوبی هاست زیرا که پیامبر(ص) هم جهت معلمی و گسترش اخلاق مبعوث شدند.
پاشایی اعلام کرد: استان آذربایجانشرقی در کنکور سال 95 در کسب رتبه های زیر 1000 مقام دوم کشوری را کسب کرده است.
انتهای پیام/ش

واژه های کلیدی: آموزش | اموزش | ایران | اسلامی | آموزشی | آذربایجان | آذربایجان | انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *