خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

«من انقلابی‌ام» شعار برنامه‌های کانون در سالروز آزادسازی خرمشهر

برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار «من انقلابی‌ام» در مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان اجرا می شود.

«من انقلابی‌ام» شعار برنامه‌های کانون در سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در جلسه ستاد استانی سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد : 60 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم وقت با سوم خردادماه به مناسبت آزادسازی خرمشهر با شعار «من انقلابی ام» با حضور کودکان و نوجوانان، فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همچون: قصه گویی، معرفی شخصیت های شهدای جنگ تحمیلی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، کارگاه نشریه دیواری، کتاب خوانی، نقاشی و سفالگری را اجرا خواهند کرد.

عبارات مهم : شهرستان دزفول
غلامرضا شنبدی افزود: در این روز جمعی از اعضای مراکز کانون در قالب اردوی یک روزه با عنوان «راهیان پیروزی» از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر و مسجد جامع این شهرستان دیدار خواهند کرد و از نزدیک با گوشه ای از رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان جنگ تحمیلی در دفاع از دفاع از اسلام، کشور و انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

وی از برگزاری برنامه های خاص در مراکز کانون شهرستان دزفول به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان در برابر موشک باران رژیم بعثی عراق در طول جنگ کشور عزیزمان ایران و عراق خبر داد و اضافه کرد: مسؤولان و مربیان چهار مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهرستان با اجرای برنامه های خاص فرهنگی، هنری و ادبی یاد و خاطره این مقاومت ها را جهت کودکان و نوجوانان بازگو خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان یادآور شد: هم وقت با 18 اردیبهشت سالروز آزادسازی هویزه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود و این روز را مراسم خوش حالی خواهند گرفت.

انتهای پیام/د

واژه های کلیدی: شهرستان دزفول | نوجوانان | کودکان | خرمشهر | آبادان | سالروز آزاد سازی خرمهر | برنامه های کانون | قصه گویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *