خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صحبت مجتبی جباری درمورد شکایتش از استقلال

مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از استقلال شکایت کردم تا هر چه سریعتر تکلیفم روشن شود.

صحبت مجتبی جباری درمورد شکایتش از استقلال

مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از استقلال شکایت کردم تا هر چه سریعتر تکلیفم روشن شود.

مجتبی جباری از استقلال شکایت کرد

مجتبی جباری بعد از چند سال حضور در فوتبال قطر امسال با تیم فوتبال استقلال قرارداد امضا کرد و درنهایت به جمع آبی پوشان برگشت.

هافبک شماره ۸ تیم استقلال با نظر مساعد علیرضا منصوریان به این تیم بازگشت و شماره ۸ این تیم را مجدداً بر تن کرد، ولی بعد از گذشت چند هفته و ناکامی استقلال در نتیجه گیری، این بازیکن به دلایل عجیب و غریب و با ناهماهنگی کادر فنی گذشته و سیدرضا افتخاری از استقلال کنار گذاشته شد. توصیه جالب توجه اینجا بود که جباری تا پخش برنامه ۹۰ هنوز دلایل اخراجش از استقلال را نمی دانست و تنها از گوشه و کنار شنیده بود که از استقلال کنار گذاشته شده است هست، ولی با پخش برنامه ۹۰، این بازیکن متوجه شد که به علت اظهاراتش در برابر چشمان افتخاری از تیم کنار گذاشته شده است هست. جباری که در این مدت مجوز حضور در تمرینات تیم استقلال را نداشت، درنهایت تصمیم به شکایت گرفت تا اوضاع خود را در آینده مشخص کند.

صحبت مجتبی جباری درمورد شکایتش از استقلال

هافبک شماره ۸ تیم فوتبال استقلال، در خصوص شکایت خود به کمیته تعیین اوضاع فدراسیون فوتبال گفت: من از استقلال شکایت کردم تا تکلیفم روشن شود. البته شکایتم به صورت رسمی به این علت است که ببینم چه اتفاقی افتاده و وظیفه خودم را روشن کنم.
وی افزود: مرحله رسمی کار شروع شده است است و می خواهم جلو بروم تا ببینم تکلیفم چه خواهد شد. درواقع می خواهم با شرایطی که اتفاق افتاده کار را قانونی جلو ببرم و منتظر بمانم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.

جباری در ادامه در خصوص اینکه فعلاً تصمیمی جهت انجام مصاحبه راجع به پرسشها متفاوت ندارد، افزود: واقعیت این است که منتظر هستم تا فدراسیون تصمیم بگیرد و هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد را تابع هستم.

عبارات مهم : تیم استقلال – استقلال

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mashreghnews.ir

واژه های کلیدی: تیم استقلال | استقلال | فوتبال | برنامه | بازیکن | افتخاری | شماره | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *