خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جادوگری واقعیت داشت، هندوستان قهرمان دنیا میشد!

علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان گفت: قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان دنیا می‌شد.

جادوگری واقعیت داشت، هندوستان قهرمان دنیا میشد!

علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان گفت: قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان دنیا می شد.

گفتگوی تازه علیرضا مرزبان سرمربی تیم سیاه جامگان

علیرضا مرزبان در گفت و گویی راجع به دیدار سیاه جامگان برابر استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: برتری در این بازی می تواند حرکت رو به جلویی جهت سیاه جامگان باشد و کمک می کند بازیکنان ما با کسب انگیزه و روحیه مورد نیاز جهت ادامه مسابقه های لیگ آماده شوند.

به شخصه هیچ اعتقادی به جادوگری ندارم

جادوگری واقعیت داشت، هندوستان قهرمان دنیا میشد!

او راجع به بحث جادوگری در فوتبال بیان کرد: اگر قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان دنیا می شد بهتر است این پرسشها بیهوده را کنار بگذاریم و به شخصه هیچ اعتقادی به جادوگری ندارم. این اراجیف در فوتبال کشور عزیزمان ایران مطرح می شود و درست نیست که یک مربی به مسئول یا یک مسئول به مربی اتهام بیهوده بزند. اراجیفی که گفته می شود به هیچ وجه توانایی بررسی ندارد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال و سایر ارکان تصمیم گیرنده باید این عنوان را به شکل خاص ای بررسی کنند.

عبارات مهم : سیاه جامگان – جادوگری
درست نیست بدون علت با آبروی افراد بازی کنیم

مرزبان راجع به محرومیت علی عباسی گفت: من راجع به این عنوان اطلاع چندانی ندارم و به نظر می رسد محرومیت عباسی به شرکت لیگ هم ابلاغ نشده هست. عباسی مدیر عامل سیاه جامگان مرد روشنفکری است و تردید ندارم که او سمت جادو و جادوگری نمی رود. او فرد با شخصیتی است و درست نیست بدون علت با آبروی افراد بازی کنیم.

تعطیلات لیگ باعث شد با توانایی بازیکنان مان زیاد آشنا شوم

او در مورد شناختش از بازیکنان سیاه جامگان در تعطیلات لیگ برتر گفت: من از توانایی بازیکنان سیاه جامگان آشنایی خوبی داشتم، ولی این تعطیلات کمک کرد تا زیاد با آن ها آشنا شوم. در حال حاضر می دانیم که چه انتظار و درکی از همدیگر داریم و اعتمادمان نسبت به هم زیاد شده است است.

علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان گفت: قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان دنیا می‌شد.

سیاه جامگان جزء تیم های شناسنامه دار فوتبال کشور عزیزمان ایران است

مرزبان راجع به دیدار های تدارکاتی سیاه جامگان هم عنوان کرد: درک روش فوتبالی سیاه جامگان و اینکه چگونه باید در دیدار های آتی به میدان برویم اهمیت زیادی دارد و این بازی های دوستانه کمک می کند تا بازیکنان سیاه جامگان جهت زیاد کردن حس همکاری به یکدیگر کمک کنند. بازیکنان باید بفهمند که در چه تیم بزرگ و یا تاریخی در حال بازی کردن هستند. به جرات می توانم بگویم سیاه جامگان جزء تیم های شناسنامه دار فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. بازیکنان مان باید به این باور برسند که از یک پروژه بزرگ حمایت می کنند، در ضمن تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی هم در تعطیلات لیگ انجام دادیم.

مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت با بد شانسی شکست خوردیم

او در ادامه بیان کرد: ما برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت هم بازی خوبی انجام دادیم و اگر از موقعیت های مان در آن دیدار ها هم خوب استفاده می کردیم، می توانستیم نتیجه های بهتری کسب کنیم و اکنون جایگاه مان قعر جدول نبود. همه دیدند که ما فوتبال فوق العاده خوب و با کلاسی بازی می کنیم و مطمئنم که روندمان رو به رشد هست. تیم ما به زودی ترمیم می شود و در نقاطی که آسیب پذیر هستیم بازیکنان جدیدی را جذب خواهیم کرد. این توصیه را باید عنوان کنم که ۲ با بازیکن خوب گرجستانی مذاکراتی انجام داده ایم و تلاش داریم در کنار این بازیکنان خارجی از وجود بازیکنان با کیفیت داخلی هم بهره ببریم.

از وقت آمدن شفر استقلال بهتر شده است است

سرمربی سیاه جامگان راجع به توانایی های تیم استقلال گفت: استقلال از روز های پر حاشیه اش فاصله گرفته است و با آمدن وینفرد شفر روز های بهتری را نسبت به گذشته سپری می کند و به طور حتم بازی مشکل پیش روی مان خواهد بود، ولی امیدوارم با همت و غیرت بازیکنان بتوانیم استقلال را در مشهد شکست دهیم.

جادوگری واقعیت داشت، هندوستان قهرمان دنیا میشد!

من هیچ وقت در جذب بازیکنان خارجی اشتباه عمل نکرده ام

او افزود: بازیکنان گرجستانی هفته آینده جهت مذاکرات نهایی به کشور عزیزمان ایران می آیند و من هیچ وقت در جذب بازیکنان خارجی اشتباه نکرده ام و در این ۹ سالی که در فوتبال کشور عزیزمان ایران فعالیت می کنم بازیکنانی را به خدمت گرفته ام که بتوانند به فوتبال کشور عزیزمان ایران کمک کنند و این توصیه اهمیت زیادی دارد که از لحاظ کیفیت بتوانند حرفی را جهت گفتن داشته باشند. بدون شک بازیکنان گرجستانی هم می توانند جزء این نفرات باشند.

مرزبان راجع به بازیکنان غایب تیمش در دیدار برابر استقلال هم اظهار داشت: حمید علی عسگری تنها بازیکن آسیب دیده ما هست، ولی این احتمال وجود دارد او با تلاش کادر پزشکی مان بتواند خودش را به دیدار برابر استقلال برساند.

سرمربی سیاه جامگان در مورد بازیکنان جدا شده است از این تیم در نیم فصل گفت: چهار بازیکن را از فهرست سیاه جامگان کنار گذاشته ایم و بدون شک در روز های آتی هم ۲ بازیکن دیگر از تیم ما خارج می شوند تا لیست مان جهت جذب بازیکنان با کیفیت تر در نیم فصل خالی شود.

علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان گفت: قرار باشد جادوگران در فوتبال فعالیت کنند هندوستان باید قهرمان دنیا می‌شد.


صحبت کردن با بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد دارد اخلاقی نیست

او راجع به احتمال جذب رحمان احمدی دروازه بان تیم پیکان در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم پاسخ داد: جهت جذب این بازیکن ابتدا باید با کادر فنی تیم پیکان صحبت کنیم، آیا که بدون انجام این کار با رحمان مذاکره نمی کنیم. ما اصول فنی را رعایت می کنیم و صحبت کردن با بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد دارد اخلاقی نیست.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: سیاه جامگان | جادوگری | استقلال | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | فوتبالی | خارجی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *