خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نگرانی مردم مکزیک از ساخت دیوار در مرز یکسان با آمریکا

تصمیم دولت ترامپ به ساخت دیوار در مرز یکسان آمریکا با مکزیک مایه نگرانی و اعتراض مردم مکزیک شده است است.

نگرانی مردم مکزیک از ساخت دیوار در مرز یکسان با آمریکا

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ تصمیم دولت ترامپ به ساخت دیوار در مرز یکسان آمریکا با مکزیک مایه نگرانی و اعتراض مردم مکزیک شده است است.

ماری کوکی از اعضای شرکت مردم نهاد اقدام جهت مادران اخراج شده است از آمریکا یکی از این ناراضیان است که در این باره می گوید: چیزی که من می توانم بگویم این است که جهت شخص من از این که افرادی مثل ترامپ می خواهند ما را از طریق دیوار از هم جدا کنند، بسیار دردآور هست. من داشتم به فیلمی که راجع به برلین دیده بودم، فکر می کردم. این دیوار من را به یاد دیوار برلین می اندازد. این دیوار خیلی شبیه دیورای است که در برلین بود و فروریخت.

نگرانی مردم مکزیک از ساخت دیوار در مرز یکسان با آمریکا

اودلیا رودریگز از دیگر شهروندان مکزیکی در باره احداث این دیوارگفت من نمی فهمم آیا طرح ساخت این دیوار را اجرا می کنند؟ آیا دو منطقه را از هم جدا می کنند؟ ما حیوان نیستیم ،ما با هم خویشاوندیم، هیولا نیستیم که از جایی بیرون انداخته شویم. ما به آینده خود فکر می کنیم، ولی شما می بینید اینجا هشت تا از نمونه اولیه این دیوار را راه اندازی کرده اند ،آنها فقط کاری که خودشان دوست دارند انجام می دهند.

ابراز نگرانی دامنه دار و ناراحتی مکزیکی ها از ساخت دیوار در مرز این کشور با آمریکا از سوی دولت ترامپ در شرایطی صورت می گیرد که دادستان ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد طرح ساخت دیوار از سوی دولت ترامپ را متوقف کند.

انتهای پیام/

ساخت دیوار در مرز یکسان آمریکا و مکزیک نگرانی مردم این منطقه را در پی دارد

واژه های کلیدی: دولت ترامپ | اندازی | آمریکا | مکزیک | دیوار | ساخت دیوار | دیوار برلین | مرز مکزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *