خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تنگ‌تر شدن محاصره‌ی یمن جان میلیون‌ها شهروند را ترساندن می‌کند

عضو جنبش مردمی انصارالله گفت میلیون‌ها یمنی جهت زنده ماندن به کمک‌های پزشکی و دارویی نیاز دارند.

تنگ‌تر شدن محاصره‌ی یمن جان میلیون‌ها شهروند را ترساندن می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان فعال سیاسی و عضو جنبش مردمی انصارالله در یمن با اشاره به حمله‌ی هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به فرودگاه بین المللی صنعا و از کار افتادن سیستم ناوبری فرودگاه گفت: بعد از حمله‌ی هوایی سعودی ها، فرودگاه صنعا به کلی از کار افتاده است و هیچ پروازی در آن انجام نمی‌شود.

حسین البخیتی به پرس تی وی گفت: پزشکان بدون مرز به همین علت به نیاز فوری جهت ورود به صنعا تاکید دارند، لیکن میلیون‌ها یمنی جهت زنده ماندن به کمک‌های پزشکی و دارویی این شرکت نیاز دارند.

وی افزود: «تا هنگامی که که عربستان از حمایت شرکت ملل، آمریکا، انگلیس و شورای امنیت برخوردار باشد، درخواست‌های شرکت پزشکان بدون مرز و دیگر سازمان‌های بین المللی به جایی نمی‌رسد.

تنگ‌تر شدن محاصره‌ی یمن جان میلیون‌ها شهروند را ترساندن می‌کند

سازمان صلیب سرخ جهانی به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد آب آشامیدنی در سه شهر تعز، الحدیده و صعده رو به آخر است و صنعا، بزرگترین شهر یمن هم تا یکی دو هفته‌ی دیگر آب آشامیدنی دارد. این شرایط به علت محاصره‌ی سعودی‌ها بر یمن تحمیل شده است است و اگر ادامه پیدا کند دست کم یک میلیون شهروند دیگر به بیماری وبا مبتلا می‌شوند.»

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد محاصره‌ی یمن به سرکردگی عربستان مانع از رسیدن کمک‌های انساندوستانه و بسیار مهم به مردم صنعا پایتخت این کشور شده است است.

این شرکت خیریه پزشکی بین المللی اعلام کرد: ائتلاف به سرکردگی ریاض، مجوز‌های مورد نیاز را جهت پرواز‌های این شرکت از جیبوتی به صنعا صادر نکرده هست. پزشکان بدون مرز گفت: بازگشایی بندر عدن که در کنترل نیرو‌های هم پیمان سعودی واقع شده است است جهت کمک رسانی کافی نیست.

یمن از ماه مارس ۲۰۱۵ تاکنون در محاصره‌ی سعودی‌ها قرار دارد. هفته‌ی گذشته، ریاض و هم پیمانانش این محاصره را تنگ‌تر کرده و همه‌ی مسیر‌های زمینی، هوایی و دریایی را به یمن بستند.

عضو جنبش مردمی انصارالله گفت میلیون‌ها یمنی جهت زنده ماندن به کمک‌های پزشکی و دارویی نیاز دارند.

انتهای پیام/

واکنش انصارالله نسبت به محاصره مردم یمن

واژه های کلیدی: آب آشامیدنی | فرودگاه | عربستان | سعودی ها | کنترل | پزشکی | پرواز | پزشکان | میلیون | سازمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *