خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحرکات تروریست‌ها در مناطق مرزی با حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه انجام می‌گیرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تحرکات تروریست‌ها در مناطق مرزی کشور عزیزمان ایران و پاکستان با حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه صورت می پذیرد.

تحرکات تروریست‌ها در مناطق مرزی با حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه انجام می‌گیرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از سپاه نیوز، ژنرال قمر جاوید باجوا مدیر ستاد ارتش پاکستان که در رأس هیئت عالی رتبه نظامی به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کرده هست، عصر امروز (سه شنبه 16 آبان) با سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه دیدار و گفت وگو کرد.

سردار پاکپور در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیر ستاد ارتش پاکستان با یادآوری پیوند تاریخی و فرهنگی عمیق میان دو کشور، بی ثباتی امروز در خاورمیانه و توسعه تروریسم با اقدام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را تحمیل کننده شرایطی سخت بر منطقه توصیف و تصریح کرد: باتوجه به شکست‌های متعدد داعش در عراق و سوریه و اینکه جغرافیای اشغال شده است به وسیله آنان در حال سقوط است به نظر می‌رسد آنها به دنبال مناطقی جهت جایگزینی و استقرار هستند که باید مواظبت مورد نیاز صورت گیرد تا جای پای جدیدی جهت تروریستهای تکفیری ایجاد نشود.

وی طرح تجزیه عراق که از چند ماه قبل به همه پرسی اقلیم کردستان انجامید را توطئه‌ای صهیونیستی برشمرد و اظهار داشت: این یک نقشه جهت کشورهایی مانند کشور عزیزمان ایران و پاکستان که اقوام متفاوت دارند بود که با تلاش دولت و نیروهای مردمی عراق این طرح صهیونیستی به شکست انجامید.

تحرکات تروریست‌ها در مناطق مرزی با حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه انجام می‌گیرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تحرکات اشرار و تروریست‌ها در مناطق مرزی کشور عزیزمان ایران و پاکستان را تحت حمایت‌های سرویس‌های جاسوسی کشورهای فرامنطقه‌ای دانست و با تقدیر از تلاش‌های تازه کشور پاکستان در ایجاد استحکامات مرزی، گفت: هر چه حضور نیروهای مسلح ما در مرز و شعاع مرزی پررنگ‌تر باشد میدان عمل تروریست‌ها کمتر خواهد شد.

سردار پاکپور در ادامه گسترش همکاری‌ها و نیز انتقال تجارب و آموزش‌ها میان نیروهای مسلح دو کشور را عامل ناکامی توطئه‌های دشمن های فرامنطقه‌ای و دست نشاندگان تروریست آنان دانست و تصریح کرد: این تعاملات ضریب امنیت در مرزهای یکسان را زیاد کردن داده و ما آمادگی داریم به برداران پاکستانی در پرکردن بعضی خلاهای مرزی کمک کنیم.

ژنرال قمر باجوا نیز در این دیدار با تائید سخنان سردار پاکپور و بیان اینکه کشور عزیزمان ایران و پاکستان دارای افکارو اندیشه‌های یکسان بسیاری هستند، بر گسترش و توسعه این اشتراکات تاکید کرد.

رئیس ستاد ارتش پاکستان با بیان اینکه باتوجه به مشکلاتی که گروهک‌های تروریستی در مناطق مرزی دوکشور ایجاد کردند اخیرا در این منطقه متمرکز شده‌ایم، گفت: با زیاد کردن نیرو و انجام کارها مورد نیاز امنیتی در تلاشیم تا کنترل خود بر این مناطق را زیاد کرده وتحرکات تروریستی را کم کردن دهیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تحرکات تروریست‌ها در مناطق مرزی کشور عزیزمان ایران و پاکستان با حمایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

عبارات مهم : نیروهای مردمی عراق – نیروهای مسلح
دیدار سردار پاکپور با مدیر ستاد ارتش پاکستان

واژه های کلیدی: نیروهای مردمی عراق | نیروهای مسلح | صهیونیستی | پاکستان | تروریستی | پاکستان | تروریست | ایران | جاسوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *