خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازتاب گسترده اعلام آخر داعش به وسیله روحانی و سردار سلیمانی در رسانه‌های دنیا

بسیاری از رسانه‌های دنیا بیانات رئیس‌جمهور کشورمان و نامه سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب را مبنی بر آخر داعش به طور گسترده‌ای بازتاب دادند.

بازتاب گسترده اعلام آخر داعش به وسیله روحانی و سردار سلیمانی در رسانه‌های دنیا

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان بسیاری از رسانه‌های دنیا بیانات حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان و نامه سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به رهبر معظم انقلاب را مبنی بر آخر گروه وهابی-صهیونیستی داعش به طور گسترده‌ای بازتاب دادند.

پایگاه اینترنتی خبرگزاری رویترز در گزارشی با تیتر «رئیس جمهور کشور عزیزمان ایران آخر داعش را اعلام کرد»، نوشت روحانی خبر آخر حکومت خوادخوانده داعش را در اظهاراتی که به طور زنده از تلویزیون دولتی کشور عزیزمان ایران پخش می شد، اعلام کرد. این گزارش می‌افزاید سردار قاسم سلیمانی، یکی از فرماندهان ارشد سپاه، نیز سه شنبه در نامه ای خطاب به رهبری جمهوری اسلامی ایران، شکست داعش را اعلام کرد.

بیزنس اینسایدر نیز خبر اعلام آخر داعش به وسیله روحانی و سردار سلیمانی را بازتاب داد. در این گزارش آمده است اعلام آخر کار داعش به وسیله روحانی بعد از آن صورت گرفته که سردار قاسم سلیمانی در نامه ای به رهبر (معظم انقلاب اسلامی ایران)، شکست کامل داعش را (در سوریه و عراق) اعلام کرد.

بازتاب گسترده اعلام آخر داعش به وسیله روحانی و سردار سلیمانی در رسانه‌های دنیا

ایندیپندنت نیز تیتر «ایران آخر داعش را در جریان یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد» را جهت بازتاب این خبر گزینش کرد. در این گزارش آمده است روحانی در اظهاراتی که به طور زنده از تلویزیون دولتی کشور عزیزمان ایران پخش می شد، آخر داعش را اعلام کرد. سردار قاسم سلیمانی، یکی از فرماندهان ارشد سپاه نیز در نامه ای (خطاب به رهبر معظم انقلاب) که سه شنبه در وبسایت خبری سپاه منتشر شد، آخر گروه (تکفیری-وهابی) داعش را در سوریه و عراق اعلام کرد. سلیمانی همچنین از متحد کشور عزیزمان ایران –جنبش حزب الله لبنان– به باعث نقش مؤثرش در جنگ با داعش قدردانی کرد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز خبر اعلام آخر داعش را بازتاب داد. این روزنامه منشتر شدن گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت حسن روحانی، مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران در یک برنامه تلویزیونی که به صورت زنده پخش می شد، آخر داعش را اعلام کرد. این روزنامه همچنین به بخشی از نامه سردار سلیمانی خطاب به رهبر معظم انقلاب که در آن از هزاران شهیدی که در راه شکست داعش جانفشانی کردند قدردانی کرده، اشاره کرده است.

روزنامه انگلیسی سان (The Sun) نیز خبر اعلام آخر کار داعش به وسیله روحانی و سردار سلیمانی را بازتاب داد. در این گزارش آمده است ویدئوها و تصاویری که هفته گذشته منتشر شد نیروهای سپاه را در خطوط مقدم مبارزه با گروه تروریستی داعش نشان می داد. رسانه های کشور عزیزمان ایران تصاویری از شهر ابوکمال در شرق سوریه، که گفته می شود آخرین پایگاه حکومت خودخوانده داعش بود، منتشر کرده اند.

عبارات مهم : سردار قاسم سلیمانی – رهبر معظم انقلاب
پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی استار نیز در گزارشی نوشت آخر داعش در یک برنامه زنده تلویزیونی به طور بسیار غافلگیرکننده ای به وسیله مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران اعلام شد. سردار قاسم سلیمانی نیز در نامه ای خطاب به رهبر (معظم) انقلاب، از آخر گروه (تکفیری-صهیونیستی) داعش خبر داد.

سی ان بی سی نیوز نیز نوشت حس روحانی، مدیر جمهوری اسلامی ایران، روز سه شنبه آخر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

بسیاری از رسانه‌های دنیا بیانات رئیس‌جمهور کشورمان و نامه سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب را مبنی بر آخر داعش به طور گسترده‌ای بازتاب دادند.

آسیا تایمز نیز در مطلبی نوشت بعد از آزدسازی آخرین منطقه تحت کنترل داعش در سوریه (منظور شهر بوکمال است)، کشور عزیزمان ایران «پایان داعش» را اعلام کرد. این گزارش می‌افزاید حسن روحانی امروز در یک برنامه زنده تلویزویونی آخر داعش را اعلام کرد و سردار قاسم سلیمانی نیز در نامه ای خظاب به رهبر (معظم) جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران که امروز (سه شنبه) در وبسایت خبری سپاه منتشر شد، آخر گروه (تکفیری-صهیونیستی) داعش را اعلام کرد.

پایگاه اینترنتی مجله آمریکایی نیوزویک نیز در گزارشی نوشت کشور عزیزمان ایران آخر داعش را اعلام کرد. در این گزارش آمده است پایتخت کشور عزیزمان ایران به دمشق و بغداد در جنگ علیه گروه (وهابی-صهیونیستی) داعش یاری رساند.

پایگاه اینترنتی دیلی میل نیز در گزارشی با عنوان «رئیس جمهور ایران، حسن روحانی، آخر داعش را اعلام کرد»، نوشت روحانی این بیانات را پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه، بیان کرد. رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه قرار است چهارشنبه در شهر سوچی روسیه در دیداری سه‌جانبه تحولات سوریه را بررسی کنند.

پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی مترو نیز در گزارشی نوشت مدیر جمهوری کشور عزیزمان ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی از نابودی داعش خبر داد.

انتهای پیام/

بازتاب گسترده اعلام آخر داعش به وسیله روحانی و سردار سلیمانی در رسانه‌های دنیا

رسانه های دنیا اعلام آخر داعش به وسیله کشور عزیزمان ایران را به طور گسترده پوشش دادند

واژه های کلیدی: سردار قاسم سلیمانی | رهبر معظم انقلاب | رئیس جمهور ایران | سردار سلیمانی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | حسن روحانی | صهیونیستی | روزنامه | اینترنتی | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *