خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایران تحت هیچ شرایطی وارد مذاکره مجدد راجع به برجام نخواهد شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: کشور عزیزمان ایران تحت هیچ شرایطی حاضر به مذاکره در مورد هیچکدام از بند‌های برجام نیست.

ایران تحت هیچ شرایطی وارد مذاکره مجدد راجع به برجام نخواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معطم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز(سه شنبه 9آبان) در جریان دیدار از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قانون کاتسا قرار است از امروز عملیاتی شود، پاسخ کشور عزیزمان ایران چیست؟، اظهار کرد: زمانی آمریکا بمبی به نام مادر بمب‌ها می‌ساخت و کلی سرو صدا می‌کرد. کشور عزیزمان ایران کشوری مقتدر و توسعه یافته هست. این نوع مادر‌های بی‌ریشه تأثیری در کارها بنیادی کشور عزیزمان ایران ندارد.

عبارات مهم : باشگاه خبرنگاران جوان – اطلاعات
شمخانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر مذاکره مجدد در خصوص برنامه هسته‌ای و مذاکره راجع به برنامه موشکی، اذعان داشت: جمهوری اسلامی پایبند به توافق صورت گرفته در مورد برنامه هسته‌ای هست. آژانس ٨ بار پایبندی کشور عزیزمان ایران به تعهدات خود را اعلام کرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: کشور عزیزمان ایران تحت هیچ شرایطی حاضر به مذاکره در مورد هیچکدام از بندهای برجام نیست.در مورد برنامه موشکی هم با هیچ شخصی مذاکره نمی‌کنیم و توان دفاعی ما مبتنی بر بنیه‌های داخلی است.

شمخانی در مورد آخرین اوضاع اقلیم کردستان، گفت: کردستان و مردم کرد، دوستان تاریخی و مذهبی ما هستند. بارزانی با اطلاعات غلط همه‌پرسی را انجام داد که این همه‌پرسی در مناطق جنوبی اقلیم کردستان با کم‌ترین استقبال مواجه شد، قطعا ادامه این کار به‌نفع مردم كُرد نيست.

وی تصریح کرد: متأسفانه بارزانی حرف گوش نکرد و منجر به انشقاق در مردم کُرد شد.

ایران تحت هیچ شرایطی وارد مذاکره مجدد راجع به برجام نخواهد شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به بحران آب در شرق کشور، افزود: این مسئله ناشی از عدم مصرف بهینه آب، عدم همکاری افغانستان است و قسمتی هم ناشی از ضرورت توجه به تأمین آب از دریای عمان هست. این سه عنوان مورد توجه ما است و باید جلوی این مسئله را بگیریم.

شمخانی در آخر گفت: واژه حصر جهت سران فتنه، واژه درستی نيست؛ امروز اين آقايان در حصر نيستند و می‌توانند هركس كه اراده كنند را ببينند.

انتهای پیام/

دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: کشور عزیزمان ایران تحت هیچ شرایطی حاضر به مذاکره در مورد هیچکدام از بند‌های برجام نیست.

واژه های کلیدی: باشگاه خبرنگاران جوان | اطلاعات | برنامه | کردستان | ایران | امنیت | مذاکره | علی شمخانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *