خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ساعت ۱۴ , حراجی سکه

با حبابی شدن قیمت سکه و رکوردشکنی‌های آن در ماه‌های اخیر آخر بانک مرکزی تصمیم به عرضه سکه گرفت، این حراجی ساعت ۱۴ در بانک کارگشایی انجام می‌شود.

ساعت ۱۴ , حراجی سکه

حراجی سکه؛ ساعت ۱۴

عبارات مهم : خیابان – مرکزی

با حبابی شدن قیمت سکه و رکوردشکنی های آن در ماه های اخیر آخر بانک مرکزی تصمیم به عرضه سکه گرفت، این حراجی ساعت ۱۴ در بانک کارگشایی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه در ماه های گذشته روند رو به رشدی طی کرد به گونه ای که از شهریورماه روند رشد آن رکورد زده و همچنان ادامه داشت. اکنون سکه تمام بهار آزادی در بازار یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به فروش می رود که قیمتی بی سابقه جهت این کالا محسوب می شود.

ساعت ۱۴ , حراجی سکه

در روزهای اخیر بارها فعالان بازار از جمله مدیر اتحادیه طلا و جواهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از حبابی بودن قیمت ها سخن گفته و این حدود ۲۰۰ هزار تومان تخمین زده شده است بود. گر چه انتظار می رفت بانک مرکزی پیش از این جهت عرضه سکه اقدام کند ولی از امروز بانک کارگشایی به عنوان زیرمجموعه بانک ملی حراجی سکه را انجام خواهد داد تا بتواند عاملی جهت تعدیل قیمت در بازار باشد.

آن طور که پیش تر اعلام شد قرار بود که حراجی سکه امروز ساعت ۱۱ برگزار شود، ولی ظاهرا با توجه به اینکه بانک مرکزی قیمت گذاری را به تاخیر انداخته حراجی به ساعت ۱۴ موکول شده است است.

با حبابی شدن قیمت سکه و رکوردشکنی‌های آن در ماه‌های اخیر آخر بانک مرکزی تصمیم به عرضه سکه گرفت، این حراجی ساعت ۱۴ در بانک کارگشایی انجام می‌شود.

جزئیات برگزاری این حراجی از این قرار است که سکه ها در بسته های ۲۰ تایی و بدون محدودیت خرید به مشتریان عرضه خواهد شد ولی توصیه این است که در مراحل اولیه ربع سکه در حراجی نیست و فعلا تا وقت اعلام بانک مرکزی نیم و تمام بهار عرضه می شود، ولی در مراحل بعدی احتمالا ربع سکه نیز به آن اضافه خواهد شد.

قیمت های اولیه نیز از سوی بانک مرکزی اعلام می شود ولی به هر صورت از قیمت فعلی بازار پایین تر خواهد بود. متقاضیان می توانند جهت شرکت در این حراجی با در دست داشتن کارت ملی و کارت پرداخت به سالن حراج بانک کارگشایی که در خیابان مولوی قرار دارد، مراجعه کنند.

سال گذشته نیز در تیرماه با توجه به زیاد کردن قیمتی که وجود داشت بانک کارگشایی اقدام به حراجی کرد البته در آن وقت بانک ملی بخشی از سکه های یادبود خود و تعدادی از سکه های ۲.۵ و پنج بهار را به حراج گذاشت.

ساعت ۱۴ , حراجی سکه

به هر صورت بازار سکه با شرایط موجود ناآشنا نیست. در سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ بود که در بحران بازار سکه و ارز و زیاد کردن قیمت ها محمود بهمنی -رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم- فرمان عرضه سکه در بانک ها را صادر کرد و آن، زمانی بود که اقشار متفاوت جامعه جهت گرفتن سکه حتی شب ها تا صبح پشت درهای بانک ها منتظر می ماندند.

واژه های کلیدی: خیابان | مرکزی | بازار | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *