خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هزینه کرد بیش از یک میلیارد ریال جهت برطرف سوء تغذیه کودکان نیازمند

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال جهت برطرف سوءتغذیه ۱۰۶ کودک کمتر از 6 سال تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است است.

هزینه کرد بیش از یک میلیارد ریال جهت برطرف سوء تغذیه کودکان نیازمند

حسین فتح آبادی سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: طرح کمک به برطرف سوء تغذیه کودکان کمتر از 6 سال با نشانه ارتقای اوضاع تغذیه کودکان مبتلا به سوءتغذیه در خانواده‌های نیازمند، زیاد کردن آگاهی، نگرش و عملکرد این خانوار‌ها در زمینه تغذیه صحیح جهت رشد کودک به وسیله کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۶ کودک کمتر از 6 سال از خدمات طرح برطرف سوء تغذیه کمیته امداد شهرستان ورامین بهره مند می‌شوند که ۸۹ درصد آنان غیر مددجو هستند، ادامه داد: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال به منظور برطرف سوءتغذیه ۱۰۶ کودک کمتر از 6 سال خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است است.

فتح آبادی تاکید کرد: شناسایی کودکان به وسیله خانه‌های بهداشت و با همکاری کمیته امداد در سطح شهرستان انجام می‌شود و با توجه به اینکه تعداد زیادی از این کودکان تحت حمایت امداد نیستند، ولی سیاست‌های نهاد به سمتی پیش می‌رود که با غربالگری و معرفی کودکان به مراکز بهداشت و تأیید سوء تغذیه آنان، به منظور برطرف این مسئله خدمات ویژه‌ای به افراد ارایه می‌شود که اولویت دریافت آن با مددجویان تحت حمایت است.

هزینه کرد بیش از یک میلیارد ریال جهت برطرف سوء تغذیه کودکان نیازمند

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین با اشاره به اینکه خانواده‌های دارای کودکان کمتر از 6 سال مبتلا به سوء تغذیه با مراجعه به فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد جهت این طرح هستند نیز می‌توانند سبد غذایی خود را تهیه کنند، افزود: ماهیانه سبد کالایی به ارزش ۷۵۰ هزار ریال به خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سوء تغذیه ارایه می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | خانواده | کودکان | ورامین | بهداشت | خانواده | تغذیه | اخبار رفاه و تعاون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *