خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برج باغ‌ها زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها ، نجفی تاکنون به وعده‌هایش عمل کرده است

سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نجفی به وعده‌هایش در خصوص به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی عمل کرده است.

برج باغ‌ها زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها ، نجفی تاکنون به وعده‌هایش عمل کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اعطا سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست خبری خود که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: طی روزهای اخیر، سوء تفاهمی با عنوان گزارش ۱۰۰ روزه شهرداری در میان رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی ایجاد شده است است که مورد نیاز می‌دانم در این خصوص توضیحاتی را ارائه کنم.

وی افزود: شهردار موظف بود تا گزارش عملکرد خود را راجع به عوض کردن و تحولاتی که ظرف مدت 100 روز در شهرداری رخ می‌دهد را ارائه دهد و کارنامه عملکرد ۱۲ ساله را نیز اعلام کند.

سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: گزارش فوق مقایسه ای جهت عملکرد شهردار تازه پایتخت کشور عزیزمان ایران با شهردار دوره قبل پایتخت است.

برج باغ‌ها زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها ، نجفی تاکنون به وعده‌هایش عمل کرده است

اعطا ادامه داد: شهردار تهران موظف است تا آخر دی ماه گزارش عوض کردن و تحولات این مجموعه را صادر کند و در خصوص ارائه عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی تاکید کرد: شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به وعده‌هایی که داده بود عمل کرده است و ترکیب معاونان خود را از میان جوانان گزینش کرده است.

وی تصریح کرد: برج باغ ها در سال ۸۲ – ۸۳ به تصویب رسیده است و به وسیله شورای عالی شهرسازی در سال ۸۶ بر این امر صحه گذاشته شد.

سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: لغو مصوبه برج باغ‌ها به تصمیم نهایی شورای عالی شهرسازی مربوط است و شورای شهر نمی تواند به کار نهاد بالادستی خود دخالت کند.

سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نجفی به وعده‌هایش در خصوص به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی عمل کرده است.

اعطا اظهار داشت: تنها کاری که شورای شهر در خصوص مصوبه برج باغ‌ها انجام می‌دهد این است که یک حرکت هماهنگ با شورای عالی شهرسازی و معماری انجام شود تا پیوست طرح جامع دوباره بازبینی و اصلاح شود.

مسأله برج باغ‌ها عصر امروز نقد و بررسی می‌شود

وی تاکید کرد: مسأله برج باغ‌ها در ساعت 14 تا 16 جلسه امروز کمیسیون یکسان به بحث و بررسی گذاشته می‌شود و پیشنهادات اعضای شورای شهر به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع داده خواهد شد.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص استخدام یکی از فرزندان مدیران روزنامه همشهری اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مدیریت در خصوص انتصابات شهرداری باید به گونه ای باشد که سوء تعبیر و سوء تفاهم ایجاد نشود.

اعطا در خصوص انتصاب «رضا صالحی امیری وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی» به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز عنوان کرد: در خصوص اینکه حکم وی صادر شده است است اطلاعی ندارم، ولی مقرر بود تا به این سمت منصوب شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری که در سال ۷۶ به تصویب رسیده هست، سمت هایی از مسئولان اداری جزء مسئولیت های سیاسی محسوب می شوند و آن چه در این ماده در خصوص به کارگیری بازنشتگان آمده هست، به نظر می رسد که در رابطه با به کارگیری افراد بازنشسته در سمت معاونان شهردار در پایتخت منعی وجود ندارد.

سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: در پاسخ به تذکری که پیش از این در صحن شورا مطرح شده است بود، باید بگویم این تذکر مشخصا در خصوص معاونان شهردار نبوده است و در واقع مربوط به سایر نیروهایی است که در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مشغول به کار شده است اند.

برج باغ‌ها زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها ، نجفی تاکنون به وعده‌هایش عمل کرده است

انتهای پیام/

سخنان اعطا سخنگوی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست خبری 21 آبان 96

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شورای شهر | شهرسازی | شهرداری | تهران | ایران | شهردار | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *