خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

منطقه 22 پتانسیل خوبی جهت اجرای طرح های محیط زیستی دارد

رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: منطقه ۲۲ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران آمادگی خود را جهت اجرای طرحهای متنوع محیط

منطقه 22 پتانسیل خوبی جهت اجرای طرح های محیط زیستی دارد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛صدرالدین علیپور مدیر مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشستی که با حضور شهردار منطقه 22، مدیر اداره محیط زیست منطقه و معاونین و مدیران مرکز مدیریت محیط زیست برگزار شد، پیشنهاد اجرای طرحهای محیط زیستی به صورت پایلوت با توجه به پتانسیل موجود در منطقه را ارائه داد.

وی در ادامه با اشاره به زیاد کردن مطالبه محیط زیستی شهروندان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باید از شعار دادن در این حوزه پرهیز کرد و فرا بخشی به عنوان محیط زیست نگاه کرد.

علیپور با اشاره به پتانسیل منطقه 22 جهت اجرای طرح های محیط زیستی بیان کرد :منطقه 22 پتانسیل خوبی جهت اجرای طرحهای محیط زیستی دارد و بدون تردید اجرای این گونه طرح‌ها و جلب همکاری مردم در آنها می‌تواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح آموزش و فرهنگ محیط زیستی شهروندان داشته باشد.

منطقه 22 پتانسیل خوبی جهت اجرای طرح های محیط زیستی دارد

نوذرپور شهردار منطقه 22 گفت: این منطقه آمادگی هرگونه همکاری جهت اجرای طرحهای محیط زیستی به صورت پایلوت را دارد و از تمامی ظرفیتهای موجود جهت پبشبرد اهداف محیط زیستی استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر هست؛ مقرر شد کمیته‌ای به منظور اجرای طرحها و پروژه‌های محیط زیستی و جلب همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی، متشکل از مدیر مرکز مدیریت محیط زیست، نماینده همه معاونتها و سازمانهای موثر در حوزه محیط زیست به خاص حمل و نقل ترافیک، فنی عمرانی، معماری شهرسازی تشکیل شود، همچنین کمیته متناظر آن در منطقه 22 و سایر مناطق تشکیل و در خصوص اجرای پروژه‌های محیط زیست به منظور تحقق اهداف و برنامه های اکوسیستمی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کارها عملیاتی، طرح ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام/

کدام منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران پتانسیل خوبی جهت اجرای طرح های محیط زیستی دارد

واژه های کلیدی: اجرای طرح | شهرداری | پروژه | ایران | همکاری | علیپور | شهردار | اخبار شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *