خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صیانت از گونه‌های گیاهی پارک پردیسان مهم است

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: حفاظت از پارک پردیسان و همین طور گونه‌های گیاهی موجود در آن بسیار مهم است.

صیانت از گونه‌های گیاهی پارک پردیسان مهم است

آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی پنچم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: روز دوشنبه(24 مهرماه) جهت پیگیری خبری مبنی بر آسیب رساندن به گونه‌های گیاهی پارک پردیسان، به این بوستان رفتیم و پیگیر ماجرا شدیم.

عبارات مهم : پارک پردیسان – شورای اسلامی
حسینی میلانی با بیان اینکه جهت شناسایی علف‌های هرز و از بین بردن آن ها کارشناسی مشخص شده است هست، تصریح کرد: بر این اساس کارشناس مذکور مقرر شده است تا اگر در این زمینه اشتباهی صورت گیرد و بعضی از گونه‌های گیاهی به جای علف‌های هرز آسیب دیده باشند، دیگر به هیچ عنوان این اتفاق تکرار نشود.

وی افزود: در این دیدار مختاری مدیر شرکت پارک‌ها و فضای سبز گزارشی را راجع به کارها انجام شده است در جهت صیانت از پارک ارائه داد. مقصود طالقانی مدیر کل پشتیبانی شرکت حفاظت محیط زیست نیز در مورد وسعت و محدوده پارک توضیحاتی داد و همچنین افتخاری مدیر کل دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی محیط زیست تنوع پوشش های گیاهی موجود در پارک را توصیف کرد.

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار گفت: پیشنهاد تشکیل کارگروهی یکسان بین کمیته محیط زیست شورای شهر و شرکت پارک ها و فضای سبز جهت رصد پیشرفت مفاد تفاهم نامه صیانت از پارک پردیسان که میان شهرداری و شرکت حفاظت از محیط زیست به امضا رسیده هست، مطرح شد.

وی ادامه داد: حفاظت از پارک پردیسان و همین طور گونه های گیاهی موجود در آن بسیار مهم هست، به همین منظور مورد نیاز است نقشه گونه‌های گیاهی پارک به صورت دقیق تهیه و تنظیم شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: جهت تخصیص ردیف بودجه برای پارک پردیسان باید بررسی ها و برنامه ریزی های مورد نیاز انجام شود.

صیانت از گونه‌های گیاهی پارک پردیسان مهم است

حسینی میلانی در آخر خاطر نشان کرد: توجه و همکاری شرکت های مربوطه و به خصوص شرکت های مردم نهاد در حوزه محیط زیست می‌تواند به رشد، ارتقا و بهبود فضای سبز شهری کمک کند.

انتهای پیام/

لزوم صیانت از گونه‌های گیاهی پارک پردیسان

واژه های کلیدی: پارک پردیسان | شورای اسلامی | شورای شهر | شهرداری | تاریخ | ایران | پارک محیط زیست پردیسان | شورای شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *