خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه نیازمند کار کارشناسی است

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه جهت بهره مندی مردم ضرورت دارد، ولی مستلزم کار کارشناسی است.

تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه نیازمند کار کارشناسی است

افشین حبیب زاده عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با اوضاع نامناسب پیاده‌راه‌ها در پایتخت اظهار کرد: متاسفانه پرسشها پیاده‌روهای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار گسترده است و شهردار تهران نیز بارها به این عنوان اشاره کرده است.

عبارات مهم : میدان امام – شورای شهر
وی افزود: مناسب سازی پیاده‌راه‌ها به طور خاص مورد توجه اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، به همین منظور برنامه‌ها و تمهیدات مورد نیاز در نظر گرفته شده است است.

لزوم توجه مدیریت شهری به مناسب سازی پیاده‌راه‌های پایتخت

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: منتظر اقدام مدیریت شهری تازه در جهت مناسب سازی پیاده‌راه‌ها هستیم و اگر شهرداری کارها مورد نیاز و موثر را انجام ندهد، حتما به آن ورود کرده و شهرداری را ملزم به ارائه لایحه خواهیم کرد.

حبیب زاده با اشاره به تبدیل میدان امام حسین(ع) به پیاده‌راه ادامه داد: ساکنان و کسبه محدوده میدان امام حسین(ع) از پیاده‌راه شدن این منطقه شکایت می‌کنند و درخواست بازگشایی معابر واقع در این منطقه را دارند.

وی افزود: شکایت ساکنان و کسبه از تبدیل شدن میدان امام حسین(ع) به پیاده راه نشان می‌دهد که تغییرات این چنینی در سطح شهر نیازمند کار کارشناسی است.

تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه نیازمند کار کارشناسی است

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه مردم در بعضی از مناطق شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به غیراستاندارد و نامناسب بودن پیاده‌راه‌ها معترضند، گفت: البته تبدیل میدان امام حسین(ع) به پیاده راه نیز مورد اعتراض شهروندان و ساکنان این منطقه واقع شده است هست، لذا نباید از کنار این عنوان به سادگی عبور کرد و بدون انجام کار کارشناسی هر جایی را که خواستیم عوض کردن دهیم.

حبیب زاده با اشاره به گزارش‌ها و تصویرهای رویت شده است از میدان امام حسین (ع) تصریح کرد: در حال حاضر تبدیل میدان امام حسین(ع) از ماشین‌رو به پیاده‌راه به یک فاجعه منجر شده است است.

پیاده‌راه امام حسین(ع) محل تجمع معتادان متجاهر شده است است

وی افزود: با تبدیل میدان امام حسین(ع) به پیاده‌راه کسب و کار کسبه این منطقه به شدت تنزل یافته است و از طرفی هم این مسیر به محلی جهت تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده است و معضلات اجتماعی و مشکلاتی را جهت اهالی این خیابان ایجاد کرده است.

حبیب زاده با بیان اینکه زیاد کردن پیاده‌راه‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در اولویت برنامه‌های شهری هست، گفت: هر نقطه از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امکان تبدیل شدن به پیاده‌راه را داشته باشد از ماشین محوری پاک خواهیم کرد، لذا باید این کار بر اساس مطالعات دقیق انجام و تمام ابعاد عنوان بررسی شود، در غیر این صورت تبدیل مسیرهای ماشین رو به پیاده راه نتیجه های منفی را جهت شهر به همراه خواهد داشت.

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه جهت بهره مندی مردم ضرورت دارد، ولی مستلزم کار کارشناسی است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: میدان امام | شورای شهر | شهرداری | مدیریت | برنامه | ماشین | تبدیل | ایران | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *