خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارگران ساختمانی بر اساس مهارت ساماندهی می شوند ، تجمیع و یکپارچه سازی خد

مهمترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را با یک کلیک مشاهده کنید.

کارگران ساختمانی بر اساس مهارت ساماندهی می شوند ، تجمیع و یکپارچه سازی خد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

تجمیع و یکپارچه سازی خدمات دهی به سالمندان در قالب کارت‌های هوشمند منزلت

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی در مجموعه شهرداری تهران جهت خدمت رسانی به سالمندان گفت: ظرفیت های شهرداری در حوزه‌های متفاوت تفریحی، ورزشی، حمل و نقل، آموزشی، گردشگری و غیره باید شناسایی شود و در قالب کارت منزلت به شهروندان سالمند، خدماتی را به آنان ارائه دهند.

لزوم برنامه ریزی فعالیت سرای محلات با رویکرد مسجد محوری

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه ضرورت برنامه ریزی و فعالیت سراهای محلات براساس شاخصه ها و مقتضیات خاص هر محله و نیازهای شهروندان تعیین شده است هست، تصریح کرد: با توجه به اینکه پرسشها ارزشی جامعه ما از مساجد و پایگاه های مذهبی نشأت می گیرند، در نتیجه تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مسجد محوری برنامه ریزی شده است است.

کارگران ساختمانی بر اساس مهارت ساماندهی می شوند ، تجمیع و یکپارچه سازی خد

آغاز به کار مددسرا‌های اضطراری از ابتدای آذرماه در پایتخت

رضا قدیمی مدیرعامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر شروع به کار مددسرا‌های اضطراری از ابتدای آذرماه عنوان کرد: با افتتاح دو مددسرای جدید، تعداد مددسرا‌های دائمی به ۱۴ مرکز و مددسرا‌های اضطراری به ۴ مرکز زیاد کردن پیدا می‌کند.

کارگران ساختمانی براساس مهارت ساماندهی می شوند

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تصریح کرد: براساس اطلاعات کسب شده است از کارگران، کارت مهارت درجه ١، ٢ و یا ٣ با توجه به نوع مهارت آن‌ها صادر می شود و جهت افراد فاقد مهارت نیز دوره های آموزشی و پیشرفته در ١٣ رشته مرتبط برگزار می شود.

امکان آموزش و استفاده رایگان بانوان از کلوب دوچرخه سواری منطقه 10

سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10 گفت: به منظور فرهنگسازی بین بانوان و آموزش مبانی خط سفید کلوب دوچرخه سواری در پارک آموزش ترافیک فعال است و بانوان می توانند با مراجعه به این مرکز ضمن عضویت در این کلوب علاوه بر آموزش رایگان، به صورت رایگان از دوچرخه ها استفاده کنند و علاقه مندان می توانند به خیابان قزوین بعد از امامزاده معصوم(ص)، خیابان شهید عرب، برابر پارک 22 بهمن از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را با یک کلیک مشاهده کنید.

واژه های کلیدی: دوچرخه سواری | برنامه ریزی | شهرداری | استفاده | رایگان | دوچرخه | آموزشی | کارگران | ایران | آموزش | فعالیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *