خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به کربلا به مناسبت اربعین

معاون خدمات شهری شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در مرحله نخست اعزام نیروهای خدماتی شهرداری، ۱۰۰۰ نفر به کربلا اعزام می‌شوند.

اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به کربلا به مناسبت اربعین

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن مراسم اربعین، نخستین گروه پاکبان های شهر تهران در قالب ۱۰۰۰ نفر امروز (29 مهر ماه) جهت پاکسازی مسیر زائران کربلا عازم سفر شدند.

وی افزود: این گروه متشکل از ۷۵۰ پاکبان به عنوان نیروهای خدماتی است و ۲۵۰ تن دیگر مشمول بر مسئولانی چون ناظران، نیروهای آتش نشانی و سایر نیروهای خاص اربعین است.

اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به کربلا به مناسبت اربعین

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: طی هماهنگی‌هایی که در جلسات یکسان با وزارت کشور و استانداری انجام شد، نیروهای خدماتی اعزامی مسئولیت نظافت، رفت و روب المان ها، ماشین های حمل زباله و سرویس های بهداشتی را بر عهده دارند.

یزدانی خاطر نشان کرد: امسال یک مرز به ۴ مرز قبلی مراسم اربعین در سال های گذشته اضافه شده است است و نیروهای خدماتی از شهرداری های مناطق ۴ در مرز چزابه، منطقه ۵ در مرز مهران، منطقه ۶ در مرز شلمچه و نیروهای خدماتی منطقه ۱۴ در مرز خسروی که به تازگی بازگشایی شده است هست، مستقر می شوند.

وی افزود: استانداری ها در هر ۵ مرز، ستاد اربعین دایر کرده و همه مسیرهای مرز اربعین در حال چند بانده شدن هستند و خدمات مورد نیاز زائران که مربوط به شرکت شهرداری هست، از هم اکنون به آن ها ارائه می شود.

حضور دو عضو شورای شهر در بازرسی از کربلا و نجف

یزدانی تصریح کرد: روز سه شنبه آینده به وسیله مدیران خدمات شهری، از کربلا و نجف و خدمات مورد ارائه به زائران بازرسی می شود و همچنین دو عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از جمله محمد سالاری و احمد مسجد جامعی به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارند.

معاون خدمات شهری شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در مرحله نخست اعزام نیروهای خدماتی شهرداری، ۱۰۰۰ نفر به کربلا اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی کمیسیون اجتماعی و فرهنگی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز محمد جواد حق شناس به عنوان ناظر در دیدار از خدمات نیروهای خدمات شهری خاص اربعین در کربلا و نجف حاضر می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بسیج شهرداری تهران نیز در مراسم اربعین امسال دو موکب دارد و با ارائه خدماتی از جمله درمانگاه، رخت‌شور منزل و سرویس های بهداشتی پذیرای زائران اربعین است و هزینه این موکب ها به همت خیران تامین می‌شود و به همین جهت ۲۵۰ نفر از نیروهای بسیج شهرداری ها به کربلا و نجف اعزام می شوند.

یزدانی اظهار داشت: سیستم شهر سالم در ۵ مرز یاد شده است و همچنین در کربلا و نجف به کارگران و نیروهای خدماتی، خدمات مورد نیاز را ارائه می کند.

وی افزود: گروه نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران به مدت ۱۰ روز در کربلا و نجف حضور دارند و بعد از آن در ۸ آبان ماه سال جاری، گروه دوم در قالب ۱۰۰۰ نفر به کربلا و نجف اعزام می شوند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: زائران اربعین | شهرداری | کربلا | تهران | ایران | زائران | اربعین | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *