خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خبر خوش اداره کل راه و شهرسازی به مردم استان یزد

محمدی مدیرکل راه و شهرسازی یزد، از اجرایی شدن طرح مسکن اجتماعی دراستان خبرداد.

خبر خوش اداره کل راه و شهرسازی به مردم استان یزد

نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از یزد؛ دومین خبر خوش اداره کل راه و شهرسازی استان به مردم یزد را آخر بخشیدن برنامه های این شرکت در سال 95 دانست و افزود: در سال گذشته 5 برنامه محوری جهت توسعه راه و شهرسازی استان تعریف کرده بودیم که خوشبختانه توانستیم به اهداف خود برسیم.


نقصان محمدی افزود: در سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت، تفاهم نامه اجرای طرح مسکن اجتماعی با خیرین مسکن ساز استان منعقد شد. قرار است این پروژه در سال 96 با مصوبه ای که هیت وزیران در این خصوص داشت، در استان یزد اجرایی شود.

عبارات مهم : اداره

وی سیاست دولت در پروژه مسکن اجتماعی را کمک و همراهی مردم و خصوصا خیرین جهت منزل دار شدن اقشار متفاوت جامعه بیان کرد و افزود: در طرح مسکن اجتماعی به دنبال آن هستیم تا همکاری مردمی را با مباحث بازآفرینی شهری پیوند دهیم.
نقصان محمدی گفت: قریبا در حدود 30 درصد از جمعیت استان در بافت های فرسودن زندگی می کنند و بر این اساس ستاد بازآفرینی شهری را در سال 95 تشکیل دادیم.
وی بیان کرد: نشانه گذاری در طرح بازآفرینی شهری این است که دیگر زمین به مساحت شهری استان افزوده نشود و با بازسازی بافت های فرسوده نیاز استان به مسکن را مرتفع سازیم.
نقصان محمدی در پاسخ به این پرسش که طرح مسکن اجتماعی چه شباهت ها و تفاوت هایی با طرح مسکن مهر دارد، گفت: این طرح تفاوت های مختلفی با مسکن مهر دارد ولی هنوز اجرایی نشده و در مرحله برنامه ریزی است.
وی ادامه داد: ماهیت این طرح زمانی که دستورالعمل های آن ابلاغ شد، بطور کامل مشخص می شود و به اطلاع مردم خواهد رسید.
بعداز از پروژه آزادراه نطنز- انار، ادومین برنامه مهم اداره کلراه و شهرسازی استان اجرای طرح مسکن اجتماعی است.
انتهای پیام/ ی

واژه های کلیدی: اداره | پروژه | برنامه | شهرسازی | استان یزد | برنامه ریزی | راه وشهرسازی | اجرای طرح مسکن اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *