خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رسیدگی به مسائل ۵ هزار نفر در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رسیدگی به مسائل بیش از پنج هزار نفر در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی در مدت یک ماهه فروردین ماه امسال خبر داد.

رسیدگی به مسائل ۵ هزار نفر در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رحمت اله کرباسیون اظهار داشت: در فروردین ماه امسال تعداد هشت هزار و ۷۸۸ نفر با سامانه ۱۹۷ این دفتر تماس گرفتند که سه هزار و ۵۰۰ مورد نفر در این تماس ها خواستار رسیدگی به مسائل خود بودند که پیگیری های مورد نیاز از بخش های متفاوت پلیس استان تا حصول نتیجه و حل مسائل آنان به عمل آمد.

وی افزود: همچنین در این ماه دو جلسه ملاقات مردمی با مسئولان انتظامی استان در مرکز استان و ۳۵ جلسه در سطح فرماندهی انتظامی شهرستان های استان برگزار شد که در مجموع در جلسات مذکور به مسائل دو هزار نفر از شهروندان رسیدگی شد.

رئیس بازرسی پلیس اصفهان در ادامه از ارائه ۲۴۱ مورد پیشنهاد و ۵۱۳ مورد تقدیر از عملکرد ماموران به وسیله شهروندان به سامانه ۱۹۷ خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از شهروندان نیز انتقاداتی داشتند که این مباحث در جلسات و کمیسیون های متفاوت بررسی و نسبت به اصلاح اوضاع و جلب رضایتمندی زیاد مردم تصمیمات خوبی گرفته شد.

این مقام انتظامی رضایت شهروندان را مهمترین نشانه از راه اندازی این سامانه بیان کرد و گفت: براساس آمارهای به دست آمده بیش از ۵۰ درصد از تماس های گرفته شده است با شماره ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مربوط به ماموریت های نیروی انتظامی نبودند که البته در این زمینه نیز اپراتوران ما در نهایت سعه صدر پاسخ و راهنمائی های مورد نیاز را به شهروندان ارائه کردند.

رسیدگی به مسائل ۵ هزار نفر در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان

سرهنگ کرباسیون، سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی بین مردم و پلیس و عالی ترین روش جهت رسیدگی سریع تر به مسائل مردم و اصلاح اوضاع شرکت و ارتقای کیفیت خدمت رسانی درجامعه بیان کرد و اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ پلیس استان اصفهان به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد، سوال، ابهام، تقدیر و انتقاد از عملکرد ماموران پلیس است و تمامی این تماس ها ثبت و ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت رسیدگی و پیگیری های مورد نیاز از طریق مبادی مربوطه انجام می شود.

عبارات مهم : اصفهان

انتهای پیام/م

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رسیدگی به مسائل بیش از پنج هزار نفر در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی در مدت یک ماهه فروردین ماه امسال خبر داد.

واژه های کلیدی: اصفهان | انتظامی | نیروی انتظامی | سرهنگ کرباسیون | رسیدگی به مسائل مردم | در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان |

One thought on “رسیدگی به مسائل ۵ هزار نفر در سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان

  • اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۶ در t ۶:۱۲ ب.ظ
    Permalink

    بسم الله الرحمان الرحیم
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرمانده محترم و دلسوز کل نیروی انتظامی اینجانب دانش آموز مصطفی ورمزیار فرزند حسین ورمزیار شغل پدرم نظامی و با کد 71206049 و در ارتش گروه 411 پادگان مهندسی بروجرد خدمت میکند و 96ماه منطقه ی عملیاتی میادین مین دارد و اینجانب دوست دارم که راه پدرم را ادامه دهم و علاقه ی بسیار شدیدی به نیروی انتظامی دارم و همیشه به شغل پدرم افتخار میکنم و 5 واحد تخصصی تا پایان دیپلم دارم و یک ماه دیگر اواخر خرداد ماه دیپلم میگیرم و از شما تقاضا دارم که نامه ی استخدامی درجه داری استان لرستان شهرستان بروجرد را اوایل تیر ماه یا اواخر خرداد ماه بیندازید تا اینجانب که علاقه ی بسیار شدیدی به نیروی انتظامی دارم و من و امسال من بتوانیم برای استخدام ثبت نام کنیم آیا این درست است که به خاطر 5 واحد که آخر خرداد ماه دیپلم میگیرم نتوانم استخدام درجه داری نیروی انتظامی شوم؟ لذا خواهشمندم که نسبت به درخواست اینجانب اقدام نمایید. با تشکر از شما فرمانده محترم و دلسوز کل ناجا

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *