خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سرپوشیده کردن کانال قدیمی خیابان اجاره دار در محله خواجه نظام الملک ، نصب

عضو هیئت رئیسه شورای شهر پایتخت ایران از نصب پایه های روشنایی در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در محله ارامنه خبر داد.

سرپوشیده کردن کانال قدیمی خیابان اجاره دار در محله خواجه نظام الملک ، نصب

به گزارش گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان؛ محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر پایتخت ایران در رابطه با اوضاع محله ارامنه واقع در منطقه 7 اظهار داشت: در حوزه سلامت، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و زیاد کردن تعداد مخازن جهت اجرای طرح تفکیک زباله تر و خشک و پسماندهای خطرناک خانگی از جمله باتری، لوازم کامپیوتری و ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملان سد معبر به خاص دست فروشان و بساط گستران در سطح پیاده روها و معابر در دست بررسی است.
وی از احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله ارامنه خبر داد و گفت: امحا حیوانات موذی اعم از موش، نصب پایه های روشنایی در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) حد فاصل تقاطع خیابان سبلان شمالی تا پل شیرین اصفهانی و تأمین روشنایی معابر محله سایر مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

عبارات مهم : شورای اسلامی – هیئت رئیسه

*ساماندهی ایستگاه های خطوط تاکسی در محله ارامنه
پیرهادی ضمن اشاره به پیشنهادات مطرح شده است از سوی شورایاری محله در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، افزود: ساماندهی ایستگاه های خطوط تاکسی و اتوبوس با پیشنهاد تملک زمین های اطراف میدان نامجو، احداث پارکینگ عمومی با همکاری بخش خصوصی، احداث امتداد خیابان مطهری از تقاطع خیابان اجاره دار، میدان زندان قصر تا خیابان دماوند (تهران نو )، احداث امتداد خیابان شهید نامجو از تقاطع خیابان اکبرنژاد و شاهجوادی به سمت شمال تا خیابان قدوسی و بزرگراه شهید صیاد شیرازی از مواردی است که در دست پیگیری است.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت ایران ادامه داد: اصلاح هندسی گذر کوچه معصومی واقع در حد فاصل خیابان اکبرنژاد و کوچه حسینی جنب میدان میوه و تره بار، احداث پل بر روی خیابان سبلان شمالی تقاطع خیابان محسن آزادی، اصلاح پیاده روهای خیابان شهید صفی، خیابان اکبرنژاد، شاهمرادی، مطلب نژاد و ارامنه، بند کشی و اصلاح جداول محله، نصب چراغ های روشنایی در ایستگاه های اتوبوس تندرو در سطح محله (BRT) به خاص ایستگاه اکبرنژاد واقع در خیابان مدنی جنوب و ساماندهی ترافیک ساکن مجاور رفیوژهای واقع در خیابان های نامجو سبلان به منظور سهولت تردد خودروهای شرکت واحد و خودورهای امدادی سایر مواردی است که در حوزه عمران بررسی خواهد شد.
*مساعدت مالی به مساجد و اماکن مذهبی
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر پایتخت ایران اضافه کرد: کمک در برگزاری دوره های آموزشی، اردوهای سیاحتی و زیارتی در سطح محله، احداث مجموعه ورزشی چند منظوره، احداث کتابخانه در سطح محله و کمک مالی به مساجد و اماکن مذهبی سطح محله از جمله مسجد حسینی ، امیرالمؤمنین، کلیسای وارطان مقدس از مواردی است که در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به بررسی پیشنهادات مطرح شده است از سوی شورایاری محله در حوزه معماری و شهرسازی گفت: در این رابطه نیز بر بازبینی در محدوده شمول بافت فرسوده و تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده، نظارت مستمر بر نحوه صدور پروانه تخریب و نوسازی در سطح محله از حیث رعایت ضوابط و مقررات طرح تففصیلی مصوب و اتخاذ تمهیدات مورد نیاز به منظور انتقال پادگان های نظامی از سطح محله تأکید شده است است.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت ایران ادامه داد: تسریع و تکمیل عملیات حفاری به منظور اتصال به سیستم شبکه فاضلاب شهری،احداث مرکز درمانی در سطح محله و ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از معتادان، توزیع موادمخدر، منزل های فساد از مواردی است که به وسیله اهالی محله ارامنه مطرح شده است که این موارد به شرکت های مربوطه ارجاع شده است است.
*محله خواجه نظام الملک – منطقه 7

پیرهادی در ادامه به اوضاع محله خواجه نظام الملک در منطقه 7 اشاره کرد و گفت: در این محله نیز نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، زیاد کردن تعداد مخازن در سطح محله به خاص کوچه های خیابان اجاره دار منتهی به خیابان نامجو و ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملان سد معبر به خاص دست فروشان دوره گرد، قهوه منزل ها و مراکز پخش سیگار، قلیان و تعمیر قلیان در دست پیگیری است.
*ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی در محله
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر پایتخت ایران ادامه داد: ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله افراد اراذل اوباش در سطح محله و نیز وجود کارتن خواب ها در بوستان های سپیدار و ذبیحی، احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله، انتقال و جابه جایی تیرهای برق واقع در وسط معابر، سرپوشیده کردن کانال قدیمی واقع در خیابان اجاره دار به علت وجود بوی تعفن و انباشت زباله و امحا حیوانات موذی اعم از موش سایر مواردی است که در حوزه سلامت در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی در دست بررسی است که از آن جمله می توان به ساماندهی جداول و رفیوژ میانی خیابان نامجو به منظور کم کردن بار ترافیکی و سهولت تردد خودروهای امدادی و اتوبوس، ساماندهی پیاده روهای سطح محله به منظور سهولت تردد معلولان و افراد کم توان جسمی به خاص در خیابان های شیخ صفی و اجاره دار اشاره کرد.
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر پایتخت ایران تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز مواردی از جمله احداث فضاهای ورزشی و تفریحی، ساماندهی و مدیریت هیئات مذهبی در سطح محله در ایام سوگواری ائمه معصومین(ع)، تجهیز منزل کودک ساختمان سرای محله و نصب دوربین مداربسته به علت عدم وجود نگهبانی در دست پیگیری است.
* تسریع در روند صدور پروانه
پیرهادی گفت: اعضا شورایاری محله پیشنهاداتی را در حوزه معماری و شهرسازی از جمله تسریع در روند صدور پروانه و نیز پیگیری ارایه تسهیلات اعطایی از سوی بانک های عامل به متقاضیان نوسازی بافت فرسوده و اتخاذ تمهیداتی به منظور اطلاع رسانی مناسب قوانین و مقررات شهرسازی و معماری به اهالی محله مطرح کرده اند که این موارد در دست پیگیری است.
وی در ادامه به درخواست اهالی محله از نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: طبق این درخواست از نیروی انتظامی خواسته شده است جهت امنیت زیاد کانکسی در محله مستقر کند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت ایران گفت: در جهت بررسی و رسیدگی به مسائل محلات شهر پایتخت ایران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر پایتخت ایران و در طی 3 سال و نیم مسئولیت خود، به مسائل و مطالبات 227 محله شهر پایتخت ایران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مسائل و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و شرکت های ذیربط در شهرداری پایتخت ایران ارجاع داده و پیگیر حل مسائل شده است است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | هیئت رئیسه | شورای شهر | خیابان | ایران | اجاره | شورای شهر تهران | عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *